תקשורת ומדיה

עימות בין גרינצייג לרונן צור "בשם האג׳נדה שלך אתה פוגע באמינות העיתון"

כתב המשפט האשים את רונן צור במקרים מהעבר שלו - מלכה לייפר והנשיא לשעבר משה קצב, ויועץ התקשורת השיב במתקפה: "יש קטע בעייתי הרבה יותר בכתב משפט שלא בודק עובדות, אבל עובדות מפריעות לך, ולא בפעם הראשונה"
מערכת ice | 
אבישי גרינצייג, רונן צור (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אבישי גרינצייג, רמי זרנגר)
קרב טוויטר בין כתב המשפט של גלובס, אבישי גרינצייג, ובין יועץ התקשורת רונן כאשר זה האחרון אף רמז לאיום בתביעה בעקבות העלילות שהכתב האשים אותו.
אבישי גרינצייג התייחס לסערה סביב מינויו של נאור יחיא, דובר הליכוד לשעבר, לדוברו של הנשיא הנכנס בוז'י הרצוג, וניסה להראות כי מינויים אחרים בשמאל עברו בשתיקה. על הכוונת: יועץ התקשורת רונן צור.
"רונן צור ייצג את מלכה לייפר וארגן קמפיין עבור הפדופילית כדי לעשות דה-לגיטימציה לשרת המשפטים ובכך לטרפד את הסגרתה. צור ייצג את הנשיא שהורשע באונס משה קצב, כשהוא ניהל קמפיין נגד המתלוננת נגדו. לאחרונה ניהל את המו"מ עבור מפלגת העבודה של מרב מיכאלי. מישהו מכל המצקצקים פתח את פיו?", כתב גרינצייג בחשבון הטוויטר שלו אתמול בערב (מוצ"ש).
כתב המשפט הוסיף כי הוא לא קורא למנוע את העסקתו של צור, "ואם מרב מיכאלי או כל אדם אחר רוצה לשכור את שירותיו, אני מאחל לו בהצלחה. אך הקמפיין התקשורתי נגד נאור יחיא הוא מופע צביעות אור קולי בלתי נתפס", הוסיף.
יועץ התקשורת שמונה בזמן הקמת הממשלה לניהול המו"מ מטעם מפלגת העבודה, לא נשאר חייב ותקף: "אתה כתב משפט בעיתון שמדבר על אמינות. נא העבר לי בהקדם את גזר הדין של לייפר שעליו ביססת הרשעת פדופיליה. גם העבר לי בהקדם איפה בדיוק תקפתי מתלוננות בפרשת קצב. אתה מבין לבד מה המשמעות של עלילות, ואין לי כוונה לאפשר לך להעליל עלי כלום. ממתין", הוסיף צור ותייג גם את המו"לית העיתון אלונה בר און.
על מקרה לייפר השיב גרינצייג: "יש איזה שהוא קטע מאוד מפתיע כזה, שכאשר אדם בורח ונמלט מחקירה נגדו למדינה אחרת ומסרב להסגיר את עצמו, אין בכל התקופה הזו גזר דין נגדו במדינה ממנה הוא נמלט, כי, ובכן, הוא נמלט. היית מאמין?".
וגם כאן השיב יועץ התקשורת: "יש קטע בעייתי הרבה יותר בכתב משפט שלא בודק עובדות, וגם שם עצמו שופט ומעליל עלילות בעיתון ששם דגש מוצדק על אמינות. לא טרחת לבדוק כלום ובשם האג׳נדה שלך אתה פוגע באמינות העיתון. לו היית בודק היית מקבל עובדות על לייפר וקצב, אבל עובדות מפריעות לך, ולא בפעם הראשונה", הוסיף בעקיצה צור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה