תקשורת ומדיה

יריב אופנהיימר "כל הכבוד לליכוד, מתי מצביעים על פינוי התנחלויות?"

אנשי תקשורת המזוהים עם הצד השמאלי במפה הפוליטית מרוצים מההצבעה הלילה ולועגים לליכוד ולנתניהו. ברק רביד: "מהיום יקראו לנתניהו עריס אל-בלד". עמוד שוקן: "יש לי הצעה אחרת לאיחוד הפלסטישראלי"

מערכת ice |  1
יריב אופנהיימר (צילום משה שי פלאש 90)
לאחר שחוק האזרחות לא עבר אתמול בוועדה המסדרת הוא עלה הלילה להצבעה בכנסת ונפל. אנשי תקשורת רבים מהימין מיהרו לברך את ההצלחה של האופוזיציה ולתקוף את בנט ושקד,וכעת גם אנשי תקשורת מהשמאל לא נותרו מאחור. 
לאחר שיו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נראה חוגג עם אנשי המשותפת, יריב אופנהיימר צייץ : "כל הכבוד לליכוד, מתי מצביעים בכנסת על פינוי התנחלויות ויציאה מהשטחים, בונה עליכם". אחריו גם צייץ ברק רביד ששיתף את הציוץ שלו וכתב בציוץ אחר: "כשנתניהו יסתובב מהיום ביישובים הערבים לא רק יצעקו לו אבו-יאיר. מהיום יקראו לעברו עריס אל-בלד".
 
מו"ל הארץ, עמוס שוקן, פרסם מאמר בו הוא מציע לתת תושבות מלאה וכינה את הסידור "האיחוד הפלסטישראלי": "גם בישראל לא צריך. הצעתי לתת תושבות מלאה ולא אזרחות. זה סידור שקיים באיחוד האירופי ויכול להיות קיים גם באיחוד הפלסטישראלי."
בינתיים חבר הכנסת צבי האוזר צייץ האשמה חמורה כלפי הליכוד וכתב: "החוק שמאפשר לשר הפנים לשקול שיקולים בטחוניים בבקשות של פלסטינים לקבלת אזרחות נפסל בשיתוף פעולה חסר תקדים והגיון ציוני של הליכוד עם בל״ד וטיבי. היום הליכוד היה מצביע גם נגד חוק השבות כדי להביך את הקואליציה. מכה קלה לקואליציה , מכה קשה למדינה"
העמוד הרשמי של הליכוד הגיב לו: "בשביל עוד כמה מיליונים לך ולהנדל היית מחליף גם את ההמנון. תוכל להטיף מוסר כשנצליח יום אחד לא להיכנס לוויקיפדיה כדי לזכור באיזו מפלגה אתה היום."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחרי שמוציאים אותך וכל דומיך להורג על בגידה (ל"ת)
    נפתלי 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור