תקשורת ומדיה

צפו: קרן מרציאנו מספרת בדמעות על רוני דניאל במהדורה המתחרה

קרן מרציאנו מגישת תוכנית חיסכון בחדשות 12 התארחה הערב במהדורה המרכזית של חדשות 13 וסיפרה לתמר איש שלום על חווית האבל שלה בעקבות ההודעה הפתאומית על מותו ל רוני דניאל
מערכת ice |  8
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
מגישת מהדורת תוכנית חיסכון בקשת 12 התארחה הערב במהדורה המרכזית של הערוץ המתחזה בחדשות 13 אצל תמר איש שלום ודיברה על האבל ועל הפרשן הצבאי רוני דניאל שמת הבוקר במפתיע. 
מרציאנו סיפרה על היום שעבר עליה מאז ההודעה ואמרה, "התקשרו אלי מהמערכת ומאז אנחנו בלופ של שיחות עם עצמנו ושל שידורים ומנסים להיפרד ממנו גם על המסך וגם מאחוריו ולא היה לי רגע להבין שאני עכשיו נמצאן באולפן של המתחרים כדי להספיד את רוני דניאל. זה מסוג הדברים שהן בלתי נתפסים תמר. ואם יש משהו אחד שקצת מנחם אותי ביום הזה זה שהוא מת במפתיע, וזה היה מוקדם מדי אבל בדרך שרוני היה מעדיף למות. ככה קצר, בלי דעיכה מיותרת. באבחה אחת מבלי להקשות על אף אחד. אם יש משהו שמנחם ברוני הכל כך נטול פוזה הזה, זה שאנחנו מבינים שהוא לא היה רק עיתונאי ופרשן בחסד, הוא היה דמות לאומית.

"היה שוני גדול בין רוני על המסך לבין רוני שאיתנו מאחורי הקלעים. הוא כל הזמן שאל אותי מה עם הילדים שלי. לא כולם יודעים אבל הוא איבד את הבן שלו בהתקף אסטמה והוא כל הזמן אמר לי, 'קרן, תעשי הרבה ילדים זה הדבר הכי חשוב', ותמיד הוא שאל אותי,'למה הילדים שלך אוהדים מכבי ולא הפועל' והיה מתקשר אליהם ונוזף, ורק אחר כך היינו מתחילים בויכוחים הרגילים שלנו על תקציב הביטחון ודברים אחרים, אבל זה היה רוני כל כך אחר מהמסך, כל כך רגיש ועדין".
"הוא היה מאוד שלם עם הדרך שלו ועם מה שהביא למסך. בלבנון הוא היה מאוד ביקורתי וגם אחרי אלאור אזריה הוא היה שלם עם מה שאמר והלך עם זה עד הסוף". אני כל היום הזה שומעת את רוני באוזן אומר לי תפסיקי כבר עם כל הרגשנות הזאת שלך מה את רוצה כבר, תגידי לי השתגעתם כאן כולכם?"
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עצוב
    יוסי 08/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרדייה משלנו שיש לה רגש עמוק
    סגור
  • 6.
    רוני דניאל האדם הענק
    עינב 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד יחיד במיוחד. זה רוני דניאל. תמיד אמרתי שבעת מלחמה/התקשות עם האוייב אני רוצה להיות בסביבתו כך ארגיש בטוחה. איזו אבדה לכל העם בישראל. תשאר לעד בזכרוננו. כבר מתגעגעת לפרשנות ולאדם שבך.
    סגור
  • 5.
    איפה התגובה של דנה וייס למותו של רוני דניאל ז"ל? (ל"ת)
    ארצישראלי! 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שחנית
    קובי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שחנית ושקרנית
    סגור
  • 3.
    רוני האהוב
    בתשבע 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מי שהספיד אותך גרם לי לדמוע,איש יקר אהוב מכיל אוהב את הארץ.אתה תחסר מאוד יהי זכרך ברוך.אני אומר תהילים לזכרך עד בואו של המשיח אמן
    סגור
  • 2.
    רון דניאל
    יוסי 07/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה עיתונאי ישיר בטוח גבר ברוך דיין האמת
    סגור
  • 1.
    למה בן כזבית לא מת ??? (ל"ת)
    אסף 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • זבל
    אני 07/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגעיל שכמוך. צריך לדעת מתי לסתום את הג'ורה.
    סגור