תקשורת ומדיה

צפו: בנט עונה לסגל: מתחרט על הספר לניצחון הקורונה?

האם ראש הממשלה נפתלי בנט מתחרט על כתיבת ספרו "איך לנצח מגיפה" לאור המצב נוכחי בישראל? כך הוא הגיב לשאלה בשידור חי של פרשן חברת החדשות עמית סגל
מערכת ice |  5
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
ראש הממשלה נפתלי בנט, ערך היום (חמישי) שידור חי בפייסבוק לשאלות הגולשים על הקורונה, וגם בין היתר ענה לשאלת פרשן חברת החדשות עמית סגל, אם לאור המצב והתפשטות זן הדלתא והדיווחים לקראת הסגר, אם הוא מתחרט על כתיבת הספר "איך לנצח מגיפה" כשכתב כשהיה שר ביטחון.
אז האם בנט התחרט על כתיבת הספר? לדברי ראש הממשלה: "ניהול מגיפה הוא דבר מאוד צמוד, מאוד גמיש והכול משתנה ברמה יום-יומית. אני עושה בדיוק מה שעשיתי בתחילת הדרך: לומד, כשיש נושא נושא שמשתנה בקצב כל כך גבוה: אני לומד".
לדבריו, הממשלה פועלת בזירות שלא היו בעבר כמו בדיקות עצמיות לקורונה, הופעל "מגן אבות" שמגן על 120 אלף הזקנים בבתי אבות ובתי חולים גריאטריים "עשינו המון פעולות". עוד הוסיף שהמגיפה מלמדת את כל העולם "שיעור בצניעות, ענווה, כל מנהיגי העולם כרגע מתחבטים איך מתקדמים. כולנו מתייעצים עם כולם ויש המון שאלות ואנחנו לא יודיעם את כל התשובות. לא סתם אזרנו אומץ להיות המדינה הראשונה בעולם שמתחסנת בחיסון שלישי משלים".
בנט גם עקץ את נתניהו שלא רצה לאשר חיסון שלישי משלים אלא רק לאחר אישור של ה-FDA "ואנחנו קיבלנו החלטה לעשות את זה עכשיו, לא מחכים. לכם אנחנו מנהלים את הדבר הזה באופן צמוד ורגיש".


תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה נוכל
    רונן 08/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוכל גדול מזה לא ראיתי
    סגור
  • 3.
    משקר שוב
    ד 08/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביבי אמר לחסן מייד מזמן ולא לחכות לאישור... בנט עיכב את מתן החיסון.
    סגור
  • 2.
    הכניעה לעבאס בחג הקרבן וטיסות לתורכיה = החזירו את המגפה
    ארנון תל-אביבי 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הממשלה , באיחור ניכר , הבינה שיש להגביל טיסות לארצות אדומות . החליטה ב 16.7.21 על הגבלות שיחולו רק בעוד 8 ימים. עד 23.7.21 אפשר להמשיך בהפקרות . כולל טיסות לתורכיה האדומה . הממשלה של לפיד-בנט נכנעה לדרישה של מנסור עבאס לאפשר ב 4 ימי חג הקורבן לרבבות מוסלמים לסע לתורכיה . ב 23.7.21 הסתיימה חזרת המוסלמים כשהם מייבאים איתם אלפי נשאים וחולים בקורונה .
    סגור
  • 1.
    מי אתם שתחליטו לפני ה FDA להפוך אותנו לשפני ניסוי
    אזרח 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שגעון גדלות בשיאו. בלי וועדת הלסינקי בלי FDA /בהחלטה של איש אקזיט שחושב שאנחנו האקזיט שלו. חוות הניסוי שלו... מפלג ומסכסך ביין מחוסנים ללא מחוסנים. גרוע מקודמו שהיה גרוע. לפיד איך נתת לפשפש לעלות למעלה... ממה אתה מפחד בלהנהיג ונותן כל פעם למישהו אחר את הבמה... מקודם לגנץ עכשיו לבנט וברקע רע"ם שיהיו כרעם ביום בהיר.
    סגור
  • לא מחייבים להתחסן. מי שרוצה יכול להמתין לאישור ה FDA
    גל 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובכל מקרה החיסון השלישי הוא כרגע רק לקבוצות סיכון, בני 60+.
    סגור