תקשורת ומדיה

יאיר שרקי חשף: "הבוקר התעוררתי עם פורץ בחדר שינה"

עיתונאי חדשות 12 שיתף: "חייגתי למוקד 100 ושוטרי סיור הגיעו תוך דקות, ואחרי קצת יותר משעה גם עצרו חשוד שתיאורו התאים למה שמסרתי, טיפול מקצועי, רציני ואדיב, היחס היה רציני מהדקה הראשונה", בכך מעט סתר את הטענות של אלמז מנגיסטו נגד המשטרה
כפיר אדר |  1
יאיר שרקי (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
אחרי שאלמז מנגיסטו חשפה את האירוע הדרמטי שעברה בביתה בו לכאורה מנעה מפורץ לחדור לביתה בסיוע של חברה בחדשות 12 ברהנו טגניה, תוך שהיא מעלה האשמות קשות נגד משטרת ישראל, גם יאיר שרקי חשף היום (ראשון) כי ביתו כמעט נפרץ.
שרקי שיתף: "הבוקר התעוררתי עם פורץ בחדר בשינה שלי, זה היה מבהיל מאוד אבל ככל הנראה לא נלקח דבר. חייגתי למוקד 100 ושוטרי סיור הגיעו תוך דקות, ואחרי קצת יותר משעה גם עצרו חשוד שתיאורו התאים למה שמסרתי ולמה שתיארה שכנה בבניין סמוך שזכתה לביקור כמה דקות לפניי".
 
"הוזמנתי למסור תלונה בתחנה ובהמשך הבוקר הגיע שוטר שלקח מצלמות אבטחה מהאזור, ואיש מז״פ שאסף ממצאים. תודה לשוטרי לב הבירה על טיפול מקצועי ורציני ואדיב - למרות שלא נגנב ממני דבר (מאחרים כנראה כן) החוויה לא נעימה וטיפול נחוש כזה מחזיר את תחושת הביטחון".
לסיום הסביר: "לכל מי ששואל או רומז ליחס וי אי פי: התקשרתי למוקד מאה וקיבלתי טיפול דרכם. בלי שם משפחה ובלי מספר זהות שלקחו ממני רק מאוחר יותר. כנראה שבשלב מסוים מישהו מהם הכיר אותי, אבל היחס היה רציני מהדקה הראשונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר הוא סתר את הטענות של אלמז?
    אסתי 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת החוויה שהיא חוותה וזו החוויה שהוא חווה אין קשר לסתירה
    סגור