תקשורת ומדיה

בניהו שיתף סדרת קריקטורות בעד סגירת גל"צ "לא ידעתי"

מיטב הקריקטוריסטים של ישראל יצרו מודעת לעג לגל"צ שמרמזת על אופי התחנה ותמיכה בסגירתה, אבי בניהו התבלבל פרסם את הקריקטורה וצייץ: "תערוכת מחאה קטנה נגד סגירת גלי צה״ל מחוץ לסינמטק בתל אביב. שלחו לי כעת ואיך לא אשתף?", זמרי: "ענק שאשכרה העלית את זה"
מערכת ice |  1
אבי בניהו (צילום מרים אלסטר פלאש 90 וטוויטר אבי בניהו)
סגירת תחנת הרדיו של גלי צה"ל נמצאת לא מעט בכותרת כיום. כזכור שר הביטחון בני גנץ בתמיכת הרמטכ"ל אביב כוכבי דוחפים לסגירת התחנה הצבאית או לשינוי במתכונתה הנוכחי כך שלא ישודרו יותר בתחנה שידורי אקטואליה. יתרה מזאת ככל הנראה כבר הוציאו לפועל תכניות שיבוץ מחדש לחיילים המשרתים בתחנה במידה וסגירתה אכן תצא לפועל.
עם הרצון מגיעים גם הקריאות בעד ונגד העניין. מצד אחד יש את אלו שיאמרו כי לתחנה אין יותר חשיבות אקטואלית ומחזיקים בדעתו של שר הביטחון כי חיילים לא צריכים לעסוק באקטואליה ואף מחזקים את זה בחוסר השוויוניות שמעניקה התחנה לבוגריה בשוק התקשורת בארץ, לעומת אלו הטוענים כי סגירת התחנה מהווה פגיעה חמורה בחופש הביטוי וכי הדבר נעשה עקב מגישיה השונים של התחנה כיום שמזוהים יותר עם הימין.
הערב נחשף מיצג קריקטורות אותן יצרו מיטב האומנים המומחים בנושא בישראל שציירו את מגישי התחנה לפי הסטיגמות השונות עליהם. אבי בניהו החליט לשתף את הקריקטורה וצייץ : "מיטב הקריקטוריסטים של ישראל יצרו תערוכת מחאה קטנה נגד סגירת גלי צה״ל מחוץ לסינמטק בתל אביב. שלחו לי כעת ואיך לא אשתף?"
 
הציוץ של בניהו על כך עורר גיחוך מכיוון שנראה היטב שהקריקטורה היא בעצם מייצג שבעד הסגירה של התחנה ודי שמה ללעג את שדרני התחנה הצבאית הותיקה. אבישי גרינצייג אף שאל את בניהו " אתה בטוח שזה נגד הסגירה?", בניהו מצידו ענה לו כי "זה מה שאמרו לי". יותם זמרי הסתלבט וצייץ לעבר בניהו "שמע זה ענק שאשכרה העלית את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מושחת ושפל !
    אסף 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש המושחת והטחחן ביותר בתקשורת !
    סגור