תקשורת ומדיה

צפו: איילת שקד באמירה מטלטלת: "צריך להכיל מתים"

שרת הפנים בריאיון לחדשות 13 אמרה בין היתר כי לצד מגפת הקורונה צריך להכיל את מתים, השרה עוררה סערה ולאחר מכן הבהירה: "כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש"
מערכת ice |  2
איילת שקד (צילום פלאש90)
שרת הפנים איילת שקד התראיינה אתמול (שלישי) לחדשות 13 עם אודי סגל ותמר איש שלום, במהלך הריאיון שרת הפנים עוררה סערה כשדיברה על החיים לצד הקורונה שאמרה בין היתר כי "בחיים ליד מגיפה צריך להכיל גם מתים". השרה עוררה סערה ברשת ולאחר מכן שיחררה הודעת הבהרה בנושא. 
בשיחה על הקורונה אמרה שקד: "לא היינו שאננים במיוחד כראינו את התפרצות הקורונה בבנימינה ומודיעין. לקחנו החלטה אסטרטגית לחיות לצד הקורונה. לחסן, להכיל חולים קשה ולהכיל מתים כי במגיפה אנשים מתים וזה קורה בכל העולם. הנקודה זה אי ספיקת מערכת הבריאות, מכירים את הגרפים, אם האוכלוסיה תלך. יש מספיק חיסונים ומי שטוען שאין טועה ומטעה".
 
האמירות של שקד עוררו ביקורות והיא שיחררה הבהרה דקות ספורות לאחר שידור הריאיון: "בעקבות דבריי הערב בראיון לחדשות 13, אני מבקשת להבהיר - כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילת דיברה אמת, זה הכל. אין לה על מה להתנצל. (ל"ת)
    זרובבל 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    זאת לא אמירה מטלטלת, זאת אמירה נכונה
    שי 08/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פשוט בגלל כל התרבות המטומטמת של הפוליטיקלי קורקט כבר אי אפשר להגיד דברים כאלה.
    סגור