תקשורת ומדיה

שפי פז נגד עיתונאית 'הארץ'"בלוגרית במסע האדרה עצמית"

ורד לי טענה בטוויטר: "אני עיתונאית והיא מסיתה נגדי שנים ומחבלת ומאיימת ומנסה לפגוע בעבודה העיתונאית שלי", הפעילה של שכונות דרום תל אביב הבטיחה: "כשאני אחליט באמת לרדוף אותך ולהפריע לך בעבודה עיתונאית בשטח, הצעקות מרחוב שוקן יגיעו עד הבית שלי. בינתיים תשתי קפה ותנוחי בגינה"
כפיר אדר |  2
שפי פז (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של שפי פז)
ורד לי, כתבת עיתון 'הארץ' ושפי פז במלחמת הטחת האשמות בטוויטר. לאחר שסדי בן שטרית כתב במהלך 24 השעות שלאחר בריחת המחבלים מכלא גלבוע בצפון שורה של ציוצים בהם איחל מוות בייסורים קשים לראש הממשלה, הילל את הנמלטים מכלא גלבוע והכתיר אותם לאנשי השנה, הסית נגד ראש שירותי בריאות הציבור, דוקטור שרון אלרעי פרייס וכינה את רוב אזרחי ישראל פאשיסטים. מדוע? בגלל שאלה קטנה של אחד הצייצנים.
הצייצן שאל את ורד: "אוקיי. למה לא הנחת לשפי פז להחזיק בדעותיה? ורד, סדי חצה את הגבול. זו כבר לא הבעת דעה יותר", לי כתבה לו: " אתה באמת משווה? אני עיתונאית והיא מסיתה נגדי שנים ומחבלת ומאיימת ומנסה לפגוע בעבודה העיתונאית שלי. יש לה כבר 5 כתבי אישום. מה סדי עשה? סירב להתחסן? קילל בטוויטר?".
 
ורד לי טענה בטוויטר: "אני עיתונאית והיא מסיתה נגדי שנים ומחבלת ומאיימת ומנסה לפגוע בעבודה העיתונאית שלי", הפעילה של שכונות דרום תל אביב הבטיחה: "כשאני אחליט באמת לרדוף אותך ולהפריע לך בעבודה עיתונאית בשטח, הצעקות מרחוב שוקן יגיעו עד הבית שלי. בינתיים תשתי קפה ותנוחי בגינה".
עוד כתבה: " סיימתי את שיחות ההבנה עם שפי פז והשקעתי בזה בעבר. סדי ושפי שונים מאוד. אין מקום להשוואה. לא רוצה לפגוע בה אז לא ארחיב. סדי אדם עם לב טוב והוא מוסרי ביסוד. מיציתי את הוויכוחים. תודה, ההשוואה ביניהם נבזית, צר לי. שפי פז מתעמרת במוחלשים בחברה - בילדים ובנשים כהות עור. היא רודפת אותי כעיתונאית כבר כעשור ומפריעה לי בשטח בתיעוד. אין מקום להשוואה. יש לה 5 כתבי אישום. זה גזעני להשוות ביניהם. צר לי".
 
פז השיבה: "האמת שאני די מחבבת את ורד לי והפראנויות שלה. היא מספקת לי הרבה רגעים של בדיחות הדעת. והדיסונסים אצלה מרתקים. אבל, ורד נשמה, כשאני אחליט באמת לרדוף אותך ולהפריע לך בעבודה עיתונאית בשטח, הצעקות מרחוב שוקן יגיעו עד הבית שלי. בינתיים תשתי קפה ותנוחי בגינה".
עוד הוסיפה: " אם אצליח להעלות מסתננים על אוטובוסים יש לי יעדים חשובים יותר מאיזו בלוגרית במסע האדרה עצמית. היא חסמה. אבל כל עוד היא מזכירה את השם שלי בהקשרים שקריים ובתדירות של מינימום פעמיים בשבוע, יש לי דרכים משלי לקרוא אותה. מצד שני, החסימה לא מאפשרת לי לענות לה ישירות, ומכאן ציוצים כמו זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די למראה עיניים
    פרובוקטורים 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די לראות איך נראים סדי בן ... והזקנה לוי.פני השמאל כפני ...
    סגור
  • פז מפלצת ירוקה
    שירי 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא, כי שפי פז מלכת יופי. מבט אחד בשפי פז ואתה מקבל הבנה מלאה שהיא בריון עם כתבי אישום ואישה מפחידה. פני הימין ההזוי
    סגור