תקשורת ומדיה

אורן חזן תוקף: "צריך לשבור למחבלים ידיים ורגליים"

חבר הכנסת לשעבר וזוכה האח הגדול מסכם את בריחת 6 המחבלים מכלא גלבוע: "זה לא מחדל, זה ככה כי הם מנהלים את הכל, כשאנחנו מאבדים את עצמנו לדעת ובסוף מופתעים, הם כבר כותבים את התסריט לסרט הבא ויהיה סרט כזה, יהיה סדרה והיא תעלה בנטפליקס ואנחנו אלה שייראו לא בסדר"
כפיר אדר |  10
אורן חזן (צילום הדס פרוש פלאש90)

אחרי אירוע הבריחה מכלא גלבוע של שישה מחבלים מסוכנים עם דם על הידיים, זוכה האח הגדול וחבר הכנסת לשעבר אורן חזן העלה סרטון שלו לסיכום אירועי ראש השנה ומה לדעתו צריך לעשות כעת כדי למנוע מאירוע דומה לקרות בעתיד ואיזה תפקיד הוא היה רוצה לקבל בממשלה כדי למנוע זאת.

חזן אמר בפתח הסרטון: "כל החג החזקתי בתוך הבטן את הדברים שיש לי מה לומר, מחבלים שבורחים מבתי הכלא בישראל. על פניו נשמע כמו סרט מנטפליקס ואל תתפלאו, זה בדיוק מה שהולך לקרות. אני מניח שהכותרות דיברו על ההפתעה הגדולה, המחדל ההזייה, אבל דבר אחד נשכח, שהבריחה לא מפתיעה אף אחד. מדינת ישראל לדורותיה מציגה כאן ועכשיו את הגרסא החדשה לסרט ההוליוודי הנודע 'חומות של ג'יהאד".
עוד הוסיף: "המחבלים בבתי הכלא פשוט חוגגים כאן אחר כאן, עושים כבשלהם. בתור מי שהיה חבר כנסת ונלחם נגד החגיגות בבתי הכלא, אני מפתיע לכם שגם בשב"ס לא מתפלאים, הם חוגגים, מבשלים וקובעים הכל, אפילו לומדים על חשבוננו ועושים תואר. ישראל משלמת 100 אלף שקל לאסיר, חיים על חשבוננו, זו העלות שעולה לנו להחזיק את המרצחים. לא מדובר באסירים רגילים, אפילו לא ביטחוניים, אלא מרצחים. הם צוחקים עלינו".
"ברור לנו שלא חצבו בכפית, הם חוגגים בכלא, הם צריכים להיות קבורים מתחת לאדמה. אני מזכיר למי שמרחם על המשפחות של המחבלים, איזה חיים יש להם, אני מזכיר שהם בחרו בזה, לא ישראל דחפה אותם לזה, אנחנו לא צריכים להיות צדיקים, הם עושים מה שהם רוצים בכלא. במבצע שומר החומות, המערכה התנהלה מתוך הכלא, ככה זה שהם מנהלים הכל, אז מה הפלא שהם גם ברחו?".
"תראו את הסדרה 'בתי הכלא הקשים בעולם' ותבינו איך הם צריכים לחיות. כמה פעמים שמעתם אותי שמחבלים צריכים להיות נעולים בתא של מטר על מטר, שעה של שמש בשבוע ותקפו אותי איך אני מתנהג ככה בלי לב ונשמה. בואו נראה את ארה"ב, איך הם מתייחסים לאסירים קשים".
"אני שומע בטלוויזיה שצמצמו את המחסומים, אני הייתי מחפש אותם בישובים בלי להתבלבל, ב-2002 היה פה מבצע חומת מגן שחיסל את הטרור בג'נין. אסור להיות נחמדים, כשאנחנו כאלה תראו מה קורה, אם אני הייתי השר לביטחון פנים, מי ששרפו את התא שלהם, שישנו בתא השרוף. אבל לא, אנחנו נסדר ונשפץ להם את התאים, על חשבוננו, במקום לדאוג לקשישים ולילדים, כי אנחנו רוצים להיות נחמדים, אנחנו נשלם".
"כשאנחנו מאבדים את עצמנו לדעת ובסוף מופתעים, הם כבר כותבים את התסריט לסרט הבא ויהיה סרט כזה, יהיה סדרה והיא תעלה בנטפליקס ואנחנו אלה שייראו לא בסדר. בנט עומד מול המראה ושואל אם הוא ראש הממשלה, כן גם אנחנו שואלים, הוא צריך לנקות את קיני המחבלים, צריך לשבור להם ידיים ורגליים, לגרום להם להקיא מחבלים מתוכם, צריך לשנות את זה".


"אנחנו לא מופתעים כי הם מנהלים את החיים, אני מבין שיש מפכ"ל, ראש שב"ס ואפילו שר לביטחון פנים, תנו לי להיות השר הזה, יד חופשית להתנהל איתם בשפה שהם מבינים ותראו איך הכל משתנה, עם תנאים קשים, כמה סטירות, בלי חגיגות. מחבל צריך לסיים עם כדור בראש ואם לא, אז לא בתנאים כאלה על חשבוננו. מי שמקבל את ההחלטות זו הממשלה, אם עומר בר לב צריך עזרה, שיזמין אותי כי הוא קצת התבלבל. אתם בכנסת שמחממים את הכיסאות תתחילו להתעורר".

לסיום אמר: "אני מסיים בתפילה שהמחבלים ייתפסו מתים, אני אעלה ואדבר על הדברים שקורים כאן, שתהיה לנו שנה טובה וחתימה טובה, לצבא, כוחות הביטחון ושתעבור הממשלה הזו מהארץ, כי אנחנו משלמים מחיר יקר מאוד, אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם, זה לא מחדל כי ככה זה נראה שהם מנהלים את הכל, תשנו את התפיסה ואת ההבנה שהם חיות אדם, תבינו שאין לכם ביצים ותסגרו אותם כמו חיות אדם בלי לחיות על חשבוננו",

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אוהבים
    קובי 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך אורן
    סגור
  • 6.
    צודק, אתה מדבר נכון רק חבל שפוליטיקאי רציני אתה לא
    427 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לנו שכל הטרוריסטים ייסימו בקבר ולא בכלא, מאחל לנו שניתפקח ונפתח את עיניינו למצב. מאחל לנו לסיים את הרפיסות מול הטרור, מאחל לנו החלפת ממשלה בקרוב לממשלת ימין אמיתית ללא היתרפסויות וכזאת שלטובת אזרחי ישראל האמיתיים. שנה טובה ושניהיה לראש סופסוף ולא לזנב!
    סגור
  • 5.
    כתבה 4
    רינה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק צודק מוות למרצחים אבל כאן במדינה שלנו אוהבים ללקק ולא את האמת אורן חזור לכנסת ומהר
    סגור
  • 4.
    אורן חזן
    רינה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק צודק צודק חייבים להחזיר אותו לכנסת היית אז אם אותם דעות התראות והחכמים זרקו אותך לא אוהבים אנשים שאומרים תאמת והגיכ היום וזה מתפוץץ להם בפנים אורן תחזןר אתה ודביר יכולים לשנות תמדיניות הזו ממות לרוצחים
    סגור
  • 3.
    מה יש להגיד, הוא צודק בכל המילים שלו
    זבנג וגמרנו 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אנחנו מממנים את בית המלון לטרור שנמצא בבתי הכלא הביטחוניים. אסירים משאירים מים פתוחים במשך ימים שלמים ואנחנו האזרחים משלמים על כך.
    סגור
  • 4
    רינה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמת ויציב רק שאנשים קשה להם לשמוע אמת אורן אתה צודק
    סגור
  • 2.
    דביל עם קבלות
    כהנא 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    למה הכפיר אדרי הזה מביא תמיד את הכניסטים? חזן הוא דביל שאפילו נתניהו הבין שצריך להעיף אותו. מרועה זונות בבולגריה ( על פי סגל), צריך ללמוד? לתת לו פיתחון פה?
    סגור
  • כתבה 4
    רינה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי גם בייבי פחדן ועלוב דאג רק ליאיר שרה ולעצמו וככה זה אורן אומר תאמת ורק תאמת ביננו מה תעדיף ליקוק או אמת... רק אמת אורן אתה צודק
    סגור
  • דביל הוא מי ששוכח
    דרורה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכך אמר גם יצחק רבין ז״ל ב1988
    סגור
  • 1.
    הכל זניח כי מלחמה בדרך שבנדאט הליצן מנהל זו התוצאה
    זולינס רון 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחבלים חופשים מאד מסוכן ברחובות
    סגור