תקשורת ומדיה

קארה תחת מתקפה: "חצוף. פעילי טרור תקרא חברים שלך"

דרמה בקואליציה מתקפה חסרת תקדים של ח"כ מוסי רז ומרצ נגד סגן השר אביר קארה לאחר שהגן וגיבה על חיילי צה"ל כשהורוביץ יצא נגדם. מוסי רז: "כמה נוח לצייץ שטויות מהמזגן"
אביחי דלאל |  5
אביר קארה, מוסי רז (צילום ויקיפדיה/ אריאל זנדברג, פלאש 90/ יונתן סינדל)
דרמה בקואליציה. לאחר שר הבריאות ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ יצא אמש (שבת) נגד חיילי צה"ל בדרום הר חברון שלטענתו פעלו באלימות נגד מפגינים מתנועת "לוחמים לשלום" שהגיעו לדרוש להעביר מים לפלסטיני. סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה יצא להגנת החיילים. אולם, ח"כ מוסי רז ממרצ יצא במתקפה חסרת תקדים נגד סגן השר. 
כזכור, הורוביץ כתב בדף הטוויטר שלו: "האלימות מצד חיילים כלפי פעילי שלום חייבת להיפסק. קבוצה מתנועת 'לוחמים לשלום', שלא נקטו בשום פעולה חריגה, ספגו יחס ברוטאלי ופציעות כאשר ליוו מיכלית מים לכפר בדרום הר חברון. לאחר ששמעתי עדויות קשות, כמו שגם רואים היטב בתמונות, פניתי לשר הביטחון ודרשתי לערוך בירור יסודי. די".
קארה השיב: "פעילי טרור שהגיעו ללבות את האש והיצרים וליצור מתח בין יהודים לערבים נעצרו על ידי כוחות צבא ההגנה לישראל. מי שמצפה לפגוש בשטח לוחמים שמחלקים פרחים ועובר על החוק שלא יתפלא שהוא נעצר. מעצר זה לא דבר נעים כל הכבוד לחיילים שלנו. עם ישראל חי. גיבוי מלא למפקדים בשטח בצבא המוסרי בעולם".
במהלך היום, לאחר תגובות של כמה חברי כנסת ממרצ ומכתב שמוסי רז שלח יחד עם עופר כסיף לשר הביטחון בני גנץ ובו הוא דרש לתחקר את האירוע ולשנות את היחס בפעמים הבאות לאותם המפגינים. ח"כ רז יצא במתקפה חסרת תקדים ותקף את סגן השר קארה: "חוצפן. פעילי טרור תקרא לחברים שלך, לא לאנשים טובים שכל מטרתם הייתה להעביר מים לכפר פלסטיני ונתקלו באלימות ברוטאלית ומעצרים פוליטיים. אני הייתי שם, אני ראיתי את זה. כמה נוח לצייץ שטויות מהמזגן".
גם בארגון "שלום עכשיו" תקפו את קארה: "אפשר ללמוד הרבה מהקלות שבה ח"כ מטיח באנשים מהיישוב את הכינוי 'פעילי טרור'. קצת מזכיר את האופן בו דו"צ מגדיר קבוצה של אזרחים עם מכלי מים בתור 'הפגנה אלימה'. שקרנים נמאסתם".
 
זו לא הפעם הראשונה שחברי מפלגת ימינה יוצאים נגד מפלגות השמאל שבממשלה. כזכור, רק לפני כשבוע שרת התחבורה ויו״ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שיתפה ציוץ של חברת הכנסת נעמה לזימי על כך שהמליצה לא להעביר את סעיף 46 לעמותת ״עד כאן״ בוועדת הכספים, שרת הפנים איילת שקד יצאה נגד השרה באופן מפתיע. שרת התחבורה, מרב מיכאלי, שיתפה את הציוץ של לזימי וכתבה: ״ורק התחלנו״. ואז הגיעה שרת הפנים, איילת שקד והחליטה לצנן את החגיגות כששיתפה את הציוץ של מיכאלי וכתבה: ״‏וסיימתם. אחרי הבדיקה ברשות המיסים, הנושא יחזור לדיון בועדת כספים ועד כאן תאושר״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סגן בשר אביר קארה
    מישאל מור 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על פי הרקע שלהם אביר קארה בדומה לעמיחי שקלי , האינטלקטואלים כביכול משקפים את חוסר ההבנה והמודעות של הפוליטיקאים החדשים. האדם הוא תבנית נוף מולדתו, אביר קארה עמיחי שקלי ודומיהם מסמלים את הישראלי החדש, שחצנים ויהירם! יפה הבלורית "ויפה הנפש"; מסמלים את עם הבחירה בארצו המתחדש. דור שרואה את העולם בשחור לבן, החי בהכחשה למציאות. אמורים להיות כביכול בעל כושר עשייה ורטוריקה מרשימה אך מטעה בעליל . זה דור החי על חרבו ורואה את העולם דרך חריר הרובה. דור הרואה את עצמו ואת מדינת ישראל כמרכז היקום החיי בחלל ריק. דור במנותק מהמציאות. בטוח אך רדוד, כפי "שנאמר אני ואפסי עוד". לצערי, הם מייצגים דור הולך וגדל המתכחש למציאות של עולם מורכב , במקרה זה שילוב קטלני של חילוני בעל אמונה משיחי, דור הלוקה בראייה פשטנית שתוביל אותנו לגלות שלישית. אנו חברה רב-תרבותית שלא מסוגלת לבנות מכנה משותף! אי לכך, "הסירו דאגה מלבכם", אחרי 72 שנות עצמאות ההיסטוריה תחזור על עצמה. בכל ההיסטוריה היהודית בת 3,500 השנים היינו עצמאים 75 שנים בתקופת בית ראשון ו- 66 שנים בתקופת בית שני. גלות שלישית בפתח.
    סגור
  • 4.
    סגן השר אביר קארה כמשל
    מישאל מור 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פני הדור כפני הכלב. אבי קרא מיצג דור של פוליטיקאים המשווקים את עצמם כמו משקאות קלים. ועל מה כי נלין? "האדם הוא תבנית נוף מולדתו" האינטלקטואל אבי קרא הגיע מעיסוק בשטיפת מכוניות לכהן כסגן שר. אנו צריכים להיות מודאגים, מייסדי הציונות מתהפכים בקברם! כי רבים בדמותו ובצלמו מכהנים כשליחי ציבור לגיטימיים! אם אלה פני הדברים, אין ספק שאנו משתלבים בתרבות של המשטרים הערבים המקיפים אותנו. אנו צריכים להיות חרדים לעצם קיומנו העתידי!
    סגור
  • 3.
    מה האמת??
    חנניה 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד,מוסי היקר, מה היתה המטרה האמיתית דל לוחמים לשלום? לספק מים לחסרי מי ולעורר
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לקצין המנומס שעזר לחלאה השמאלנית לעבור את הכב
    כל הכבוד לקצין 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לקצין המנומס שעזר לחלאה השמאלנית לעבור את הכביש
    סגור
  • 1.
    תעשה מעשה שיקלי
    בני גאון 09/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבי ,מה לך ולשותתפים כזאת ,תחזור למקום הטיבעי שלך ונקבל אותך בזרועות פתוחת ,מקומך במחנה הלאומי ברשות נתניהו .
    סגור