תקשורת ומדיה

בציונות הדתית מגיבים לסכסוך בין סגל לטאוב: "עצוב וכואב"

חברי סיעת "הציונות הדתית" מגיבים לריב המתוקשר שסחף אנשי תקשורת רבים בין עיתונאי הימין חגי סגל והפובליציסט גדי טאוב. סמוטריץ': "ממחנה שהיה בסך הכל מאוחד הפכנו למסוכסכים ומפולגים". רוטמן: "חסר משמעות"
מערכת ice |  2
חברי סיעת "הצינות הדתית". מימין: איתמר בן גביר, שמחה רוטמן, בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בסיעת הציונות הדתית הגיבו הפוליטיקאים לריב התקשורתי בין חגי סגל לגדי טאוב. יו"ר המפלגה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ שמחה רוטמן התייחסו גם כן בדף הטוויטר בשל כך ששני העיתונאים שרבו הם אנשי ימין. רוטמן התייחס לוותק של אנשי הימין ואילו סמוטריץ' הלך על קו של מסר של אחדות. 
סמוטריץ' שיתף את השרשור וכתב: "תעברו על הויכוח העצוב והכואב הזה בין שני אנשי ימין ערכיים שאני אוהב ומעריך, גדי טאוב וחגי סגל, ועל השיח שמתפתח כאן סביבו, ותבינו את חומרת הנזק האדיר שבנט גרם במודע בפירוק וקריעת המחנה הלאומי. וזה אחד הפשעים הגדולים ביותר שלו. שני רק להקמת הממשלה עם תומכי הטרור בתנועה האסלמית ושיעבודה של מדינת ישראל למאווייהם הלאומיים. ממחנה שהיה בסך הכל מאוחד הפכנו למסוכסכים ומפולגים. וזה בדיוק מה שהיריבים שלנו צריכים כדי לקיים לאורך זמן את שלטון השקר וההונאה והכלום שלהם ולכפות את עמדת המיעוט הרדיקלית והמסוכנת שלהם על הרוב הבריא בעם. וזה נורא".
סמוטריץ' הוסיף: "עמדתי בויכוח הזה לגופו הרבה פחות חשובה, מה שחשוב זה שכולנו נהיה חכמים ולא רק צודקים ונעשה הכל כדי לאחות את הרקע הזה ולא חלילה להעמיק אותו. אחרת אין לנו סיכוי לחזור להנהיג את מדינת ישראל בעתיד הקרוב למרות שאנחנו הרוב בעם. רק ביחד ננצח".
 
ח"כ שמחה רוטמן הגיב לשיתוף של עקיבא נוביק לתשובה של חגי סגל שתהה האם הוא צריך להוכיח לגדי טאוב שהוא ימני. נוביק כתב "אאוץ'", רוטמן התייחס וכתב: "כתשובה מתחכמת בויכוח טוויטר, מעולה. כתשובה אמיתית: חסר משמעות. ההיסטוריה מלאה באנשי ימין שעברו צד (לא חושב שזה הסיפור של חגי סגל) או שעיניהם טחו מלראות החלפת צד של אחרים עד שהיה מאוחר מדי (כן חושב שבעיה רצינית ביותר של הרבה מאוד אנשים, כולל חגי סגל וכולל שלי)".
נוביק שאל: "אם אתה לא חושב שזה הסיפור של חגי סגל, מה קשורה כל ההתפלפלות הזאת?", רוטמן השיב: "כי הטענה של גדי לא הייתה שחגי סגל לא ימני, אלא שהוא מכשיר שרץ מאוד גדול. חגי סגל ברח לטיעון איש קש, שגם הוא בתורו לא נכון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חגי סגל, טאוב ונוביק כאילו כזה, מי הם בכלל חוץ משרלונים
    טל 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חגי סגל מקור ראשון רבע אחוז רייטינג, טאוב הארץ חצי אחוז רייטינג, נוביק ערוץ 11 מתחת לטעות הסטטיסטית של הרייטינג. ביחד הם אפילו לא פרומיל שרון גל ובועז גולן. המלכים של הימין בתקשורת בישראל
    סגור
  • 1.
    הגזען שעמד מאחורי מצעד הבהמות,שאשתו לא רצתה
    הטבח השבדי 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שצוות ערבי יטפל בלידתה,שמסרב לכל קשר עם ערבים,מאשים את בנט שרוצה לאחד את העם,בפשע.אידאולוג הזוי.
    סגור