תקשורת ומדיה

דה מרקר הגזימו? הציוץ שעורר סערה בטוויטר "גועל"

דקות אחרי שפורסם מקרה הרצח ברחובות של איש הנדל"ן והעסקים, בעיתון מיהרו לצייץ כי במקביל לרצח, מבלי לציין את שמו של אלדד פרי, ידיעה מלפני חודש הנושאת את שמו הפכה לנקראת ביותר, את הרמז היה קשה שלא להבין והציוץ הוסר במהרה
מערכת ice |  2
מגזין שבועי דה מרקר (צילום סריקה)

דה מרקר גרמו הבוקר (שישי) לנזק גדול? רגע אחרי הדיווח על מותו של אלדד פרי, איש הנדל"ן ששמו נחשף רק לאחר שהמשפחה קיבלה את הבשורה על כך שנרצח בפתח בית הכנסת בו הוא נוהג להתפלל ברחובות, הטוויטר של העיתון והאתר כבר פרסם ציוץ הקושר בין הדיווח על הרצח לפרי באופן מרומז, אבל כזה שלא משאיר מקום לספק.

דה מרקר העלו קצת אחרי השעה 9:00 ציוץ ובו נכתב: "הבוקר נורה למוות יזם נדל"ן ברחובות. המשטרה חוקרת, והחשד הוא שמדובר ברצח. עוד דברים שקרו הבוקר: הכתבה הזאת מלפני חודש הפכה לנקראת ביותר באתר".
הידיעה שנוספת היא: ""לא נשאר לי כלום": שנה לקריסתו של אלדד פרי, המדינה לא למדה דבר", ידיעה אודות פרי מה-9 בספטמבר, שתיארה את הנפילה הכלכלית והעסקית של פרי אחרי תקופה רעה מאוד בה גם נאלץ לנדוד בין בתי משפט. הציוץ קשר כמובן בין פרי ובין הדיווח על המוות ללא פרסום השם.
 

לאחר דקות אחדות נאלצו בדה מרקר למחוק את הציוץ, אך העיתונאי של גלובס אבישי גרינצייג תקף: "בדה מרקר העלו הבוקר את הציוץ הזה עוד לפני שנודע לציבור זהות הנרצח. אין מילים כדי לתאר את הגועל, אבל הנה ניסיתי: אדם נורה למוות חחחח אז החשד הוא רצח כאילו לא נגלה לכם מי זה, יודעים מה? קבלו רמז קורע מצחוק, חחחח האם תצליחו לזהות לפני המשפחה?".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גועל נפש
    שיא חדש 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לעשות זאת עוד לפני שמשפחתו שומעת על כך. זה מצחיק אתכם לשחק ברגש של בני אדם בשביל קליקים. כמה אטימות. יכול לדמיין איך ישבתם במערכת וצחקתם. איזה מנותקים - גועל נפש
    סגור
  • 1.
    דר שטורמר, עיתון השנאה והרוע (ל"ת)
    ר הס 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור