תקשורת ומדיה

איתמר בן גביר מזמר במליאה: "איזו ממשלה מסוכנת במינה"

טייטל נוסף לחבר הכנסת איתמר בן גביר. אחרי הטייטלים של חבר כנסת ועורך דין, בן גביר אתמול התחיל לשיר במליאת הכנסת. גינזבורג קטע אותו: "תנסה לא לבזות את המעמד"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר (צילום גולשים)
ח"כ איתמר בן גביר הוסיף אמש (שני) טייטל נוסף לרזומה שלו. אחרי חבר כנסת ועורך דין, אפשר להוסיף לטייטל זמר ומשורר לאחר שבדיון על הצעת חוק מיסוי רווחים ממשאבי טבע, בן גביר עלה לנאום והקריא שיר "איזו ממשלה", שיר שהתבסס על השיר "איזו מדינה" של הזמר אלי לוזון.
בן גביר התחיל להקריא את השיר במליאה ובהמשך אפילו שר אותו: "איזו ממשלה, איזו ממשלה, איזו ממשלה מסוכנת במינה. ממשלה מנותקת, ממשלה נלחצת, איזו ממשלה, איזו ממשלה". בשלב הזה, מי שמילא את מקומו של יו"ר הכנסת, ח"כ איתן גינזבורג מכחול לבן קטע את השירה של בן גביר ואמר "אל תמחא כפיים, תנסה לא לבזות את המעמד הזה. גם חברת הכנסת סטרוק יודעת שמותר להקריא שירים זו זכות, לא להפוך את זה לבדיחה".
 
בן גביר הגיב: "חלילה בדיחה" והמשיך "שרים מעופפים, את הציבור רומסים, לשלם פרוטקשן לאחים המוסלמים. אין כבר אמונה, עבדו על האומה. הבטחות בגרוש והמצב אנוש. בכנסת הם מסיתים, את החרדים שונאים, מעמיסים על מריצות, את ליברמן לרצות. בנו הם פוגעים, את בן גביר הם דוחפים.
אין עוד מנהיגות, הלכה הריבונות. שרים בלי חמלה וממשלה אטומה. היוקר מאמיר, הציבור אסיר. איפה הרחמים? רק על חתולים. הלכה המדינה, להפיל את הממשלה. איזו ממשלה, איזו ממשלה, איזו ממשלה מסוכנת במינה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסוכנת?
    ג.ש. 11/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי הממשלה מסוכנת לבן גביר וחבריו אבל יש לה יתרון מאד בולט: היא הרבה פחות מסוכנת מהממשלה הקודמת. מכל החינות.
    סגור
  • 2.
    איתמר בן גביר מזמר במליאה: איזו ממשלה מסוכנת במינה
    רות 11/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לבן גביר????כמה שהשיר הזה אמיתי חייבים לשיר אותה בכל הארץ, כל מילה סלע . שאלוהים יציל את ישראל מאסון הממשלה , צריכים לעשות יום צום מיוחד גד הזוועה הזאת, בכל המישורים הם מסוכנים. קודם בבטחון , ואחר כך בכל השאר אבל ממש בהכל , כמו מחלה מדבקת , יותר מסוכנים מהקורונה , כמו במחול שדים יוצאים נגד המדינה ונגד האזרחים.
    סגור
  • 1.
    אפשר להתווכח על הסגנון. כל מה שהוא אמר פה - אמת.
    בן 11/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור