תקשורת ומדיה

סטודנטים הניפו דגלי אש"ף באוניברסיטת ת"א, וכך הותקפו ברשת

בהובלת תא הסטודנטים של בל"ד, הערבים במכללה השתתפו באירוע בו הונף הדגל המייצג את הרשות הפלסטינית, ח"כ שיקלי תקף: "האויב מרים ראש כי הוא מריח חולשה", ינון מגל: "בימי הממשל הצבאי הם פחות רקדו באוניברסיטאות עם דגלי האויב. אולי צריך להחזיר אותו"

מערכת ice |  10
ישראל ופלסטין (צילום freepik pixbay)
אירוע מעורר מחלוקת התרחש אמש (שלישי) באוניברסיטת תל אביב, כאשר עשרות סטודנטים ערבים-ישראלים רקדו באירוע באודיטוריום של האוניברסיטה עם דגלי אש"פ. בקהל נצפו בין היתר ח"כ סמי אבו שחדה וחברי בל"ד.
חבר הכנסת מהליכוד שלמה קרעי כתב: "אנחנו במלחמת העצמאות מול הגיס החמישי שחדר לממשלה. ככל שנפנים זאת מהר יותר, כך ייטב". ינון מגל טען: "בימי הממשל הצבאי הם פחות רקדו באוניברסיטאות עם דגלי האויב. אולי צריך להחזיר אותו".
 
העיתונאי אברהם גרינצייג הוסיף: "עם דגלי פלסטין מותר לרקוד פה, אבל כשישראלים רוצים לרקוד עם דגלי ישראל, ארגוני שמאל קוראים לזה פרובוקציה וחמאס קורא לערביי ישראל לשבש את הצעדה המיועדת ברמלה-לוד".
חבר הכנסת עמיחי שקלי טען: "האויב מרים ראש, והוא עושה זאת רק מכיוון שהוא מריח חולשה", יוסף חדאד הוסיף: "זה מה שקרה היום באוניברסיטת תל אביב בהובלת תא הסטודנטים של בל"ד. מופע של צביעות!!!".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    להעיף את הדיקן
    שרון 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נתחיל בדיקן שחייב לעוף , נמשיך בכל הערבים שדוגלים בפלסטין, להעיף אותם מכאן ויפה שעה אחת קודם, אלו הבוגדים מבית, כאשר יהיה משהו נגד עזה, הם יתקוממו ראשונים, להעיף אותם...
    סגור
  • 9.
    קרעי ושקלי ויוסף חרא
    ולד 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בואו לרקוד לכם
    סגור
  • 8.
    איפה הדיקן ?
    יואל 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אותי מעניין איפה האוניברסיטה בתמונה ? או שבשכונת שחמונס מכילים כאלה ארועים ? אם לא תהיה תגובה חריפה ומהירה בפעם הבאה גם יהיו נפגעים.
    סגור
  • 7.
    נפל לי האסימון יש כאן מלחמה
    דוד 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואני ברגע זה מפסיק לצרוך שירותים או לקנות דברים מערבים אוייבים גם אם זה יעלה לי יותר וככה לא נממן את הטרור אתם תצטרפו אלי?
    סגור
  • 6.
    רק ביטול אזרחות! חצופים רוצים לרקוד בשתי חתונות. (ל"ת)
    תומר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 5.
    להקים כמה שיותר ישובים יהודים ולקבוע עובדות בשטח
    ניר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אלו מהגרים ערבים שצריכים ללכת למדינות ערב. זה הפתרון היחידי. אין דבר כזה עם פלסטיני, אין להם היסטוריה ולא כלום. ומה הקשר שלהם להר הבית, ZERO. להקים כמה שיותר ישובים יהודים ולקבוע עובדות בשטח. המדינה תחולק לפי השתלטות היתישבותית על אדמות ותו לא.
    סגור
  • 4.
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל
    עמוס 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממשלת ישראל בראשות בנט מובליה את המדינה לאבדון מצב אין שליטה מחבלים עושים פרעות באוניברסיטה תל אביב משתוללים הנהלה שותקת כן היא תומכת אוייבי ישראל .כמו מערכת המשפט המשטרה אם לא נפסיק נמצא את היהודים במצב סכנה קיומית עם ישראל להתעורר
    סגור
  • 3.
    עד שנות ה70 הגבלות תנועה לערבים-בלילה אסור להיות באילת! (ל"ת)
    איתן 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    יש הרבה ארצות ערביות מסביב הם מוזמנים לעזוב לשם
    לילך 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אבל הם לא יעזבו כי הם צבועים הם נהנים מלימודים עם מלגות נהנים מדמוקרטיה .אין להם שום חובות.הם יודעים טןב מאוד כמה טןב להם פה . הם צוחקים עלינו לחייל משוחרר אין זכויות כמו שיש להם די עם הפוליטקלי קורקט .די לפרוגרסיביות .תתעוררו
    סגור
  • 1.
    ערבים
    שחר 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הם משחקים אותה כאילו הם מתגעגעים למולדת שלהם . אז זהו שאין כזה דבר עם פלסטיני זה קבוצה של ערבים שהתקבצו לאיזור מדינת ישראל . אין כל היסטוריה פלסטינית וזאת האמת . אחרי כל הזכויות שנותנים להם וכל ההטבות שהם נהנים לעומת הערבים באיזור אלו חבורה של כפוי טובה וחבורה של בורים צבועים .
    סגור