תקשורת ומדיה

ינון מגל תחת מתקפה: "מופעי נגחנות ריקניים עם כספית"

אלי צייפורי תקף את חגי סגל שהגיע לחקירה הנגדית של ניר חפץ: " הטהרן והמתגזען על ביביסטים; חגי ועמית סגל, מהנדסי תודעה בכירים". ינון מגל הגן על סגל: "היה במחתרת היהודית למען עם ישראל עוד לפני שציחצחת נעליים לפישמן". ציפורי השיב אש: "אינני רוצה להביך אותך ואת חבריך הטובים בהקשר הזה"
מערכת ice |  5
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
אלי ציפורי תקף אתמול את חגי סגל, עורך מקור ראשון ואביו של הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, לאחר שהאחרון הגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים לסקר את החקירה הנגדית של ניר חפץ. ינון מגל יצא היום (שלישי) להגנתו של חגי סגל וספג גם כן מציפורי. 
כאמור, אלי ציפורי צילם את חגי סגל, העלה את התמונה שלו מבית המשפט וכתב: "תראו תראו מי הגיע לבית המשפט היום. ירום הודו, מר חגי סגל, הטהרן והמתגזען על ביביסטים. בטח יכתוב בבנטון שלו - מקור ראשון - למה צריך לעשות עיסקת טיעון עם נתניהו - שבה יפרוש מהפוליטיקה. חגי ועמית סגל, מהנדסי תודעה בכירים".
 
היום בצהריים מגל תקף את ציפורי וכתב: "מר ציפורי עם כל הכבוד שעברת לתמוך בנתניהו, תן בבקשה כבוד לחגי סגל מעמודי התווך של הימין, איש עתיר זכויות, שהיה במחתרת היהודית למען עם ישראל עוד לפני שציחצחת נעליים לפישמן". 
ציפורי לא נשאר חייב והשיב אש: "ינון יקר, יש לך הזדמנות לחזור בך מהשקר הגס ש'צחצחתי נעליים לפישמן'. אני יודע היטב מאיפה זה בא ומה המקור ואינני רוצה להביך אותך ואת חבריך הטובים בהקשר הזה. המלצתי: מוטב שתתפנה מחיסולי החשבונות הקטנים שלך לטובת עיתונות מקצועית ובעלת ערך מוסף במקום מופעי נגחנות ריקניים עם בן כספית".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ציפורי צודק, עסקני המפד"ל נגד ביבי ו גם סגל עבר על החוק (ל"ת)
    איתן 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הפסולטון מקור ראשון הוא פרוגרסיווי מוסתר. אסור להתקרב (ל"ת)
    ימני 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 3.
    לאלי ציפורי
    רון 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שמור על המחנה מר אלי במקום לנגח אחד כמו עמית סגל שב90אחוז ממה ששמעתי אותו הוא יורד על בנט ולטובת נתניהו אתה תגרום לזה שנאבד אנשים טובים כי הם לא כמוך .ינון מאוד הוגן וכך גם עמית לגבי חגי יש לי נטיה להסכים איתך חבל שזה קורה כי המצב של היהדות הוא בשפל בגלל הממשלה הזאת.
    סגור
  • 2.
    ציפורי משחק אותה גיבור על חגי סגל
    פלוטו 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נראה אותך מתמודד עם בן לאדן, קרלוס או קוזו אוקמוטו.
    סגור
  • 1.
    כמה כיף לראות פופוליסטים רבים אחד עם השני
    אחד 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הם מאבדים את כוחם
    סגור