תקשורת ומדיה

הקלטות הזעם של טראמפ נחשפות, האזינו

ההקלטות שמסעירות את הרוח הפוליטית בין שני השותפים לשעבר דונאלד טראמפ ובנימין נתניהו - נחשפות. טראמפ מצהיר: "הייתי מאוכזב מביבי אפילו ברמה האישית"
מערכת ice |  1
טראמפ (צילום יחצ)
ההקלטות של טראמפ נחשפות. נשיא ארה"ב לשעבר שהתראיין אצל העיתונאי ברק רביד, יצא באמירות חריפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה ידידו ושהשניים התגאו בשיתוף הפעולה כוננו בין הממשלות בתקופת כהונתם המקבילה.
אחת האמירות החריפות שהוציא טראמפ  כלפי נתניהו במהלך הראיון, שהקלטתו נחשפה בחדשות 12, היתה: "fuck him", הסיבה לזעם של טראמפ היא הברכה של נתניהו לביידן עם בחירתו לנשיא הנכנס של ארה"ב. 
 
טראמפ טען לגבי יו"ר האופוזיציה, "ביבי נתניהו, לפני שהעט בכלל יבש, לכתוב הודעה, אפילו לא הודעה, לעשות קלטת לג'ו ביידן ולדבר על הידידות המופלאה. הם לא היו מיודדים, מכיוון שאם הם היו מיודדים - הם לא היו עושים את העסקה מול אירן. ונחש מה? עכשיו הם הולכים לעשות זאת שוב - ואם יעשו את זה, ישראל בסכנה גדולה מאוד. הייתי מאוכזב מביבי אפילו ברמה האישית. כשיש לנו בחירות שהיו 'מכורות מראש', כמו בחירות במדינת עולם שלישי, אני חושב שזו בגידה אישית איומה. לא דיברתי איתו מאז. Fuck him".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהו... ביבי מחוק גם אצל הדמוקרטים וגם אצל הרפובליקנים
    חיימון 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וזה אחרי שהוא מחוק על ידי למעלה ממחצית העם. אבל תישאר, נשמה. זה יבטיח את הישארות הליכוד באופוזיציה לשנים רבות. תודה על השירות למחנה המרכז שמאל.
    סגור