תקשורת ומדיה

ערוץ 14 במתקפה על הרשות השנייה: "התערבות מיותרת"

לאחר הראיון של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לגבי ההחלטה לקצר את מהדורות החדשות בו טענה: "יותר מ-80% מהציבור הישראלי מבקש שהמהדורה לא תעלה על שעה", בערוץ החדש יצאו נגד: "הרשות השנייה בוחרת להחליף את מנהלי התוכן ולקבוע את לוח השידורים"
מערכת ice |  3
בניין רשת, יוליה שמאלוב ברקוביץ', בניין קשת (צילום מערכת אייס, פייסבוק/מרכז המרצים לישראל)
ההחלטה שהתקבלה על ידי הרשות השנייה לקצר את מהדורות החדשות המרכזיות בשתי פעימות, תחילה לקצר ברבע שעה בעוד כחודש וברבע שעה נוספת במהלך 2022, מעוררת לא מעט כעס מצד אחד על ידי הזכייניות לצד שבחים של עיתונאים, קולגות ובמיוחד הצופים.
יוליה שמאלוב ברקוביץ, יו"ר הרשות השנייה, הסבירה לאמיר איבגי בגל"צ על ההחלטה לקצר את מהדורות החדשות: "ההחלטה להאריך את המהדורה התקבלה בעקבות אירועים בלתי פוסקים בשנים האחרונות, החל מ-4 מערכות בחירות, דרך סגרים ועד אירועים ביטחוניים. היום יותר מ-80% מהציבור הישראלי מבקש שהמהדורה לא תעלה על שעה".
עוד הוסיפה: "כשמושכים את החדשות כל כך הרבה זמן, אתה צריך למצוא דרך להחזיק את הציבור קרוב למסך. ההפחדה והניסיון להחזיק את הציבור שבוי לחדשות בגלל ש'אוטוטו יקרה אסון' גורמים לבעיה קשה מאוד בקרב הצופים".
 
בעקבות החלטת מועצת הרשות השנייה על קיצור מהדורת החדשות מערוץ 14 נמסר בתגובה: "החלטת הרשות השנייה הינה התערבות מיותרת בשיקולים מקצועיים של גופי השידור. במקום לעסוק בסיוע לערוצים, אחרי הנזקים שספגו בתקופת הקורונה, בוחרת הרשות השנייה  להחליף את מנהלי התוכן ולקבוע את לוח השידורים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה קרה שהם באים להגנת ערוצים 12-13?
    גל 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוששים שיגיעו גם אליהם בדרישה? לא עדכנו אותם שיו"ר הרשות פועלת מטעם ביבי? או חוששים שבגץ ייאלץ אכיפה שוויונית ויחיל את זה גם על ערוץ 14 ולא יחליט לבטל את ההחלטה לקיצור?
    סגור
  • 2.
    30 דקות ודי, כל היום יש מבזקים, זה מספיק
    אדם 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא צריך יות מחצי שעה, מי שרוצה עוד שיכנס לחדשות באינטרנט.
    סגור
  • 1.
    זו לא השנה של ביבי... מפולת רודפת מפולת
    בונדי 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    והכל הולך לעבר רגע השיא: ה-ה-ר-ש-ע-ה.
    סגור