תקשורת ומדיה

גיא לרר תוקף את המפכ"ל: "אפס שירות וענייניות"

מגיש הצינור זכה לתגובה מקובי שבתאי על פרויקט עדויות השוטרים שאמר: "ספיחים שעזבו מסיבות כאלה ואחרות את הארגון ואין לנו אפשרות להגיב בצורה פיירית", לרר ענה: "זו גם תמצית המפגש בין המשטרה לאזרח: אגו, כח, מאצ׳ואיזם - אפס שירות וענייניות"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
במהלך השבוע שעבר, יצא לדרך פרויקט העדויות של שוטרים לשעבר שמספרים על ההתנהלות בארגון במסגרת תכנית 'הצינור', הנושא הפך לשיח ער בקבוצות וואטסאפ של אנשי החוק והגיע אפילו עד המפכ"ל קובי שבתאי שהגיב לכך.
שבתאי הקליט את עצמו כשהוא אומר: "אני ממליץ לכולם, מי שרוצה להקשיב לאותם ספיחים שעזבו מסיבות כאלה ואחרות את הארגון ואין לנו אפשרות להגיב בצורה פיירית, אז אנחנו ניתן להם לעשות את מה שהם רוצים, אני מדבר בלי מסכות ואומר את מה שיש לי".
 
לרר כתב: "מילה על תגובת המפכ״ל לפרויקט המסכה של הצינור. שבתאי, והמשטרה בכלל, עוסקים ב״פחדנות״ של השוטרים שעטו מסכה, ״אני מדבר בלי מסכות״, הוא אומר. אף מילה על הבעיות המהותיות שחשפו השוטרים. זו גם תמצית המפגש בין המשטרה לאזרח: אגו, כח, מאצ׳ואיזם - אפס שירות וענייניות. כל התורה בתגובה אחת".
 
אגב, לרר גם השיב לכמה מהביקורות שהיו נגד התחקירים ברשת: "מכבד את הביקורת הכנה. מבטיח, ככל שמילתי שווה משהו, שהסיקור הביקורתי כלפי המשטרה נובע אך ורק מרצון עז למשטרה טובה יותר ולא משום ונדטה, נקמנות או מניעים אישיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה חדש
    חי קצין משטרה בדימ 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ומתמיד יודע כל קצין כי קידום לפי יכולת מוגבל למדרגות קצונה בינוניות ומכאן והלאה הקידום מותנה בליקוק ישבנים ובהשתיכות לקליקה זו או אחרת ולכן מניסיון אני קובע לדרגות הבכירות לא בהכרח יגיעו הטובים ביותר מקצועית
    סגור