תקשורת ומדיה

לרר נגד דובר המשטרה: "יום מפואר במשטרת השוטר אזולאי"

מנחה הצינור עקץ את אלי לוי לאחר ההודעה על מעצר של אדם שניסה להכניס תרנגול לאצטדיון בלומפילד: "השופט גלגל אותם מכל המדרגות אחרי שגילו לו שזו מסורת של עשרות שנים", יבגני זרובינסקי לעג: "הישג מטורף של משטרת ישראל"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
ההודעה של דובר משטרת ישראל, העיתונאי לשעבר אלי לוי, לפיו נעצר באיצטדיון בלומפילד בתל אביב אוהד כדורגל בן 40 שברשותו תרנגול כפות חי שניסה להחדיר לתחומי המגרש לפני משחק גביע המדינה בין הפועל תל אביב לבני יהודה, עורר לא מעט לעג ברשת.
גיא לרר מנחה הצינור לעג: "משטרת ישראל התגאתה בהודעה רשמית בלכידת אדם שהכניס תרנגול למשחק של בני יהודה(!) - השופט גלגל אותם מכל המדרגות אחרי שגילו לו שזו מסורת של עשרות שנים והכריז ש״זה לא עניין שיפוטי״. עוד יום מפואר בהיסטוריה של משטרת השוטר אזולאי".
 
יבגני זרובינסקי הוסיף: "אז דובר המשטרה התגאה ברשתות ש״בזכות היערכות המשטרה״ עצרו הערב אוהד שהגיע לאצטדיון עם תרנגול. הישג מטורף של משטרת ישראל. בהחלט מצריך דיווח מיוחד וגאוות יחידה. לא יודע איך לספר לו שלפני כשנה הייתי באיזו פגישה במשטרה ולאחריה אכלתי עם קצינים בחדר האוכל בתחנה. ומה הגישו לנו? עוף".
 
טל שורר כתב: "בני יהודה צריכה לפרוש מההתאחדות אם לא משחררים את התרנגול", אורן יוסיפוביץ' הוסיף: "רדיו לכל בעלי הלולים", ערן סורוקה מערוץ הספורט עקץ: "האוהד בתגובה: "האשמות שווא, הכל פקה פקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה