תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף את כספית: "את מי אתה משפרר?":

שני העיתונאים דנו על הטיפול בקורונה של הממשלה הנוכחית וראש הממשלה הקודם, מגל תקף: "ממשלה עם שני אנשים שהארכיון רודף אחריהם", חברו השיב: "צריך להיות חצוף ברמה מיוחדת שאופיינית לשופרות כדי להגיד שנתניהו הציל אותנו מסגר"
מערכת ice | 
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
אחרי העימות החזיתי ביניהם בתכניתם ב-103FM, הבוקר (שני) בפתח התוכנית דנו ינון מגל ובן כספית על התפשטות הקורונה ובהתמודדות הממשלה. מהר מאוד השיחה התגלגלה לגבי הטיפול של ראש הממשלה הקודם בנימין נתניהו ועל כך כמובן הצדדים היו רחוקים מלהסכים.
כספית ביקורת על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, "מאז שהאיש הזה הוא לא ראש ממשלה, הוא לא טרח להוסיף את קולו", וקרא לו: "תיתן כתף, המדינה יותר חשובה ממך". מגל השיב: "זה פשוט לא נכון, הוא לפחות פעמיים קרא להתחסן". הראשון הגיב: "הוא לא באירוע ואתה יודע את זה יותר טוב ממני. אתה יודע שהוא לא באירוע. אתה יודע שלא שומעים אותו. הוא יודע להדהד". חברו טען: "אתם התיימרתם לעשות יותר טוב, ואז בסוף מה אנחנו רואים? כאוס".
כספית טען: "מיתרונות הגיל, תביאו לי חיסון רביעי. שלושת החיסונים הקודמים לא עשו לי כלום, אפילו לא כאב". מגל התלוצץ: "ביבי נתן אישור? אם הוא לא קורא לי, אני לא מתחסן בחיסון הרביעי, נתניהו הוא זה שדחף את הממשלה לחיסון השלישי, בנט אמר שזה לא יעיל. נתניהו הציל אותם מסגר". כספית אמר: "צריך להיות חצוף ברמה מיוחדת שאופיינית לשופרות כדי להגיד שנתניהו הציל אותנו מסגר".
 
האחרון דיבר על ממשלת בנט-לפיד: "אנשים קמים בבוקר ובמקום להגן על משפחה של מטורללים ועל עוד ניסיון להוציא כסף מקופת המדינה, פשוט עובדים". חברו לשידור ענה: "אנחנו לפחות היינו שופרות של מנהיג בקנה מידה בינלאומי. את מי אתה משפרר? ממשלה עם שני אנשים שהארכיון רודף אחריהם? אני מעדיף את שלמה קרעי עליך בהרבה. הוא איש ישר, ליבו במקום הנכון". בן כספית חתם: "אתם ראויים זה לזה על מלא. אני מוכן להיות השושבין של השידוך הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה