תקשורת ומדיה

נתניהו במתקפה חריפה: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה"

אחרי דיון סוער במליאה חוק חיבור החשמל לבתים שנבנו ללא היתר אושרה בקריאה שנייה ושלישית. חברי האופוזיציה: "חוק החשמל השערורייתי, שמפקיר את הנגב לפורעי חוק ומתעלם מההתיישבות הצעירה, אושר היום בניגוד להליך התקין ולקול מחאת כמחצית מחברי הכנסת."
מערכת ice |  7
נתניהו בכנסת היום (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
דרמה בכנסת מהבוקר (רביעי). הצעת החוק של חיבור החשמל לבתים שנבנו ללא היתר בניה עברה בקריאה שנייה ושלישית, לאחר דיון סוער והחרמה מצד האופוזיציה, בסיום ההצבעה התחוללה מהומת ענק במליאה ועימות דרמטי בין ראש הממשלה לחברי האופוזיציה. לאחר מכן מפלגות האופוזיציה דאגו לתקוף את הקואליציה ולגנות את החוק.
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב בטוויטר: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה! ממשלת בנט-רע״מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי! היא אישרה היום את חוק החשמל של רע״מ לחיבור עשרות אלפי מבנים לא חוקיים לחשמל" ח"כ ניר ברקת הוסיף: "במקום לחזק את הפריפריה, ממשלת בנט-לפיד מפקירה אותה ורומסת את שאריות המשילות שנשארו בנגב ובגליל. העברת ״חוק החשמל״ היא פרס לעבריינים שמפרים את החוק ובונים בתים לא חוקיים."
סיעת ש"ס כתבה בהודעה: "חוק החשמל השערורייתי, שמפקיר את הנגב לפורעי חוק ומתעלם מההתיישבות הצעירה, אושר היום בניגוד להליך התקין ולקול מחאת כמחצית מחברי הכנסת. אלו הם ימים שחורים ועצובים לדמוקרטיה הישראלית." גם סיעת "הציונות הדתית" דאגה לתקוף: "יום עצוב למדינת ישראל. הם התייאשו מהציונות. הם מעבירים את כל מה שחשוב ויקר לנו לשליטת התנועה האיסלאמית."
 
גם מחוץ לכנסת, יו"ר מועצת גוש עציון שלמה נאמן כתב: "זהו יום אומלל, שבו התקבל חוק אומלל ואנטי ציוני, המעדיף פורעי חוק בדואים המנסים לקעקע את המדינה היהודית על ההתיישבות הצעירה היהודית אשר נלחמת בגבורה את הקרב של המדינה על שמירת אדמותיה. עולם הפוך ראיתי. עולם הפוך שבו פורעי חוק מקבלים זכויות. עולם הפוך שבו עושים איפה ואיפה, ומעדיפים בדואים על מתיישבים."
בקואליציה לא התרגשו מהמתקפות, ומפלגת יש עתיד כתבה בטוויטר שלה: "אמסלם וחבריו בליכוד ימשיכו לצרוח, לקלל ולהשחית כל סמל שלטוני. אנחנו בקואליציה נמשיך לעבוד קשה ולשרת את כלל הציבור הישראלי."
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון כתבה: "שומעת את צעקות האופוזיציה, ההשתוללות הביריונית וחסרת הרסן ואת חוסר הכבוד לכנסת ישראל - ומצטערת על הדוגמה שמקבלים הילדים שלנו והתלמידים במערכת החינוך. מכאן הכל מתחיל."
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קקה ביטון עוד מפיחה תגובה
    פהקקה ביטון 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סרת החינוך המסריחונה נתת לבדואים תנגב עוד פותחת תפה המסריח שלה
    סגור
  • 5.
    לא יהודים
    שימי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב להבין שזוהר ואמסלם וכל הטסופה של אנשים מצפון אפריקה שמנבלים את הפה ומרמים ומשרתים את עולמות הפשע הם לא יהודים! הם עממים בצפון אפריקה שאימצו כמה מנהגים אבל הם לא יהודים ולא קשורים לעם ישראל. הם נספחו אל העם הקדוש הזה כדי לטמא אותו.
    סגור
  • שימי זה קיצור ישמעאל יא קקי
    שומשומי צומי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שומר שבת לא כמוך הומו או בועל נידות וגוי, אבא שלו היה רב וגם הרמבם היה במרוקו וגם עוד ענקי האומה והר על הגמרא יא חתיכת גוי מה יהודי בך? חחחחח אלק לא יהודים
    סגור
  • 4.
    הכי קטע זה השאשאית. מכחישת קורונה וחיסונים מתנשאת ושחצנ (ל"ת)
    בושה 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לך
    משה 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לך לך הביתה ביבי
    סגור
  • 2.
    עידוד עבירות בנייה (ל"ת)
    רינה 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עייף מזעקות הגוואלד של מר נתניהו
    יעקב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ועוד יותר ממחדלי השלטון שלו
    סגור