תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מותקף: "הנדסת תודעה", "לא מכיר במדינה"

חבר הכנסת יואב קיש הגיב לדיווח של מוחמד מג'אדלה על 'אדמות הפזורה הבדואית בנגב', כשטען: "יודע שמדובר באדמות מדינה ולמרות זאת בוחר לקרוא להן אדמות הפזורה הבדואית", ריקלין: "אתה לא באמת מכיר במדינת ישראל"
מערכת ice |  7
מוחמד מגאדלה (צילום צילום מסך חדשות 12)
עימות טוויטר התפתח היום (שני) בין חבר הכנסת מהליכוד יואב קיש לכתב חדשות 12 מוחמד מג'אדלה, בעניין האדמות של מדינת ישראל בדרום הארץ, אותן כינה האחרון אדמות הבדואים בנגב.
מג'אדלה דיווח כי: "}מהנעשה מהבוקר בנגב: הנטיעות של קק"ל באדמות הפזורה הבדואית בנגב נמשכו. חברי רע"מ והמשותפת הגיעו לנגב לנסות למנוע את המשך הנטיעות". הדברים זכו לתגובות רבות ורובן לא מחמיאות.
 
שמעון ריקלין הגיב: "אתה הרי יודע היטב שמדובר באדמות של מדינת ישראל. ובכל זאת מעדיף לקרוא להן אדמות של הפזורה הבדואית. כלומר אתה לא באמת מכיר במדינת ישראל", אילן לוקאץ' הגיב: "גם חב״ד לא מכירים במדינת ישראל".
 
ח"כ קיש כתב בביקורת: "הפרשן של ערוץ 12 מוחמד מג'אדלה יודע שמדובר באדמות מדינה ולמרות זאת בוחר לקרוא להן אדמות הפזורה הבדואית. הנדסת תודעה ברמה גבוהה. הגנבים הם הבדואים. הנטיעות של קק"ל זה ציונות".
העיתונאי השיב: "ח"כ קיש, מדובר באדמות מדינה כמו האדמות שממשלת נתניהו האחרונה הכירה בהן והפכה אותן באופן רשמי שייכות לשלושת הכפרים הבודאים רח'מה, ח'ושם זאנה ועבדה בפזורה?", הח"כ השיב: "כן מוחמד, אלו אדמות מדינה נקודה. יש כאלה שנלחמים בהשתלטות הבלתי חוקית של הבדואים על אדמות מדינה ויש כאלו שלהם זה לא מפריע".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אדמות שייכות לטבע. אלוהים ברא את העולם. (ל"ת)
    אבי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מוחמד גזעני
    אבי 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי תיהיה הכתב של הערבים האחים שלך יש לך פה גדול אתה מייצג אותם ותפסיק להתראיין בתקשורת ישראלית ולפתוח את הפה הגדול שלך אתה ערבי תישאר ערבי אל תבלבל במוח
    סגור
  • 4.
    קשקשני הליכוד
    בדיהו 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתשומת ליבכם.לא כל המרבה הרי זה משובח.כי תפסת מרובה לא תפסת. זאב זאב ואין זאב. נימאסתם
    סגור
  • 3.
    מוחמד מג'דלה הוא צואה ערבית מסריחה...
    יהודי גאה 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפגש במלחמת העצמאות השניה ונסיים את מה שלא סיימנו ב 48.. תמשיכו להרים את הראש כדי שיהיה לנו קל יותר..
    סגור
  • 2.
    אשכרנזים שמאלנים מבינים רק דרך הכיס. להגביר את החרם 12 (ל"ת)
    חרם 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מדינת ישראל
    אור 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיר נוסטלגי שממשלת ישראל מוחקת ?? סלינו על כתפינו..הבאנו ביכורים..מיהודה עד שומרון מהנגב עד הגליל. וואף אחד לא קם ?? מדברים דרך המקלדת ובשידורים בערוץ 14 מזיינים את השכל אומרים כל מה שברור וידוע וזה שמדינת ישראל יורדת לתהום שהשמאל חופר לארץ ישראל..אוכלים שותים מבלים מתבליינים דופקים צ׳ייסרים כשתתפכחו מהשכרות לא תהיה לכם ארץ ישראל ולא ארץ אחרת. יאיר גולן מנסור עבס לפיד דואגים לזה ובנט הדחליל בגינה מרגיש כמו צואה אבל מתעקש שעכשיו הוא יודע מה לעשות כדי לשאת את התווית ״ראש ממשלה״ לא צריך לעשות כלום חוץ מלאשר את מחיקת מדינת ישראל מהמפה לאט אבל בטוח בעצם לא לאט רק בטוח.
    סגור
  • 1.
    הוא מסוכן - כאילו מנומס אבל אומר דברים רעים מאוד (ל"ת)
    נ. 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור