תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף את אלקין בשידור: "מכרתם את הנגב"

סערת הנטיעות בנגב. שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, יצא נגד הפייק ניוז ואמר כי באל אטרש נתניהו נטע אפס נטיעות, מגל לא עצר את עצמו והאשים את השר במכירת הנגב לרע"מ
מערכת ice |  1
זאב אלקין, ינון מגל (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל)
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, עלה היום (חמישי) לשידור ברדיו 103 בתכנית של בן כספית וינון מגל, וחטף ממגיש ערוץ 14. אלקין לא התרשם ותקף בחזרה: "סיסמאות של ביבי".
לאחר התפרעויות אתמול של בדואים סביב הנטיעות של קק"ל הסמוכות לחמולת אל אטרש, קרא שר החוץ, יאיר לפיד, לעצור את הנטיעות: "מדינת ישראל צריכה לטעת עצים על אדמות המדינה, אבל לא חייבים לפגוע בפרנסתם של תושבי האזור". אלקין, לעומת זאת, קרא להמשיך את הנטיעות: "אני מבין את הלחצים של הציבור הבדואי על רע"ם", אמר אך הוסיף כי אין להיכנע ללחצים פוליטיים.
 
בתכנית של כספית ומגל, הבהיר השר אלקין כי "ראיתי הרבה פייק ניוז שהופסקו כל הנטיעות בנגב, כשהיום נטיעות מאסיביות בנגב וגם שבוע הבא מתוכננות. הכל ממשיך. במקומות השנויים במחלוקת כרגע אין עבודות כי המשטרה נתנה כוחות ל-3 ימים השבוע". על הנטיעות עצמן באל אטרש, הוסיף שר הבינוי והשיכון: "אפשר לזרוק סיסמאות באוויר - באל אטרש נתניהו נטע אפס נטיעות".
על העבודות שתוכננו בקק"ל, אמר אלקין כי העבודות מתוכננות שם כל השנה. מגל עימת אותו בכך ששבוע הבא תוכננו שם עבודות, אך אלקין השיב: "אוקיי. זה כמו האמירה שאין נטיעות בנגב".
 
בשלב זה תקף מגל בכעס את השר אלקין: "פרסמת פייק ניוז ששבוע הבא לא תוכננו עבודות באל אטרש. אני מדבר עם האנשים, תוכננו עבודות". אלקין השיב לו: "אותם אנשים שאמרו שאין נטיעות בנגב, אתה רואה מה איכות המקורות". מגל לא עצר את עצמו וירה: "מכרתם את הנגב", ועל כך השיב השר: "סיסמאות של ביבי".
לשידור הועלה לאחר מכן יו"ר קק"ל, אברהם דובדבני, שהודה כי הנטיעות באל אטרש הופסקו: "קיבלנו הוראה להפסיק את העבודות באל אטרש והן הופסקו".

עימות חריף בין מגל לכספית. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קשור נתניהו?
    יניב 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתם הבטחתם ממשלת ריפוי, ממשלת 10 מעלות ימינה וכו' וכו אז למה לעשות השוואות עם הממשלות הקודמות? זה רק מראה כמה אתם אפסים
    סגור