תקשורת ומדיה

דודי אמסלם סוגר חשבון עם ברקת: "כישלון חרוץ"

חבר הכנסת מהליכוד עקץ את חברו לסיעה: "להתנגד לקניית שלטון בכסף-זה לא אישי, זה ענייני! תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה, אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם.  אתה לא בבית הנכון". ברקת אמר עליו קודם לכן: "עבד אצלי בעירייה. כנראה הוא שומר כל מיני טינות"
מערכת ice |  5
ניר ברקת ודודי אמסלם (צילום פלאש 90)
סגירת חשבונות חזיתית בין חבר הכנסת דודי אמסלם לבין חברו לסיעת הליכוד ניר ברקת. השניים התראיינו ב'כנס שבע' וכל אחד מהם דאג לשלוח עקיצה לשני. אמסלם אגב הגיע אחרי הטייטל בו זכה במאסטר שף VIP כאשר ניצח.
אחרי שאמסלם אמר על ברקת שהוא גרוע מנפתלי בנט וגדעון סער ושהוא יותר קרוב למנחם בגין מאשר ליצחק רבין, ברקת השיב אש ואומר בכנס קבוצת "בשבע": "אמסלם עבד אצלי בעירייה. כנראה הוא שומר כל מיני טינות, זה נושא אישי ולא ענייני"
 
על כך הגיב לאחר מכן אמסלם: "מר ברקת,  אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ- העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף-זה לא אישי, זה ענייני! תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה". 
"הליכוד היא מפלגה ימנית לאומית ולהזכירך, אתה תמכת והפגנת בעד הסכמי אוסלו, חברת לקרן החדשה ונלחמת לקבל את התפקיד של יו"ר מפלגת 'קדימה' בירושלים, ובמסיבת הניצחון לעגת לנו ביחד עם יועצך האישי אייל ארד שקיבלנו רק 12 מנדטים... מר ברקת- אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם.  אתה לא בבית הנכון".
אגב, לאחר הזכייה בפרס במאסטר שף VIP כתב אמסלם: "תודה לשופטים על הבעת האמון, לעם ישראל על הפרגון המרגש ולילדיי היקרים, ששנים נהנים מאוכל ביתי שנעשה עם כל הלב והנשמה... [לבבות מסתובבים] וכן, אני אוהב להכין דגים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחד מצינורות הביוב של ביבי שעדיין מסריח הסביבה (ל"ת)
    Anj 02/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    ההיסטוריה מראה שמצביעי הליכוד אוהבים אשכנזים מצליחים
    אדוניס 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    15 0
    בכל מה שקשור להנהגה, הם פחות מתחברים למזרחים ממורמרים ולא מעריכים אותם כלל - למרות שהם מזרחים כמוהם.
    סגור
  • 3.
    הבן אדם נפל על הראש. ברקת היה ראש עיר מצויין
    סימבה 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רק מעיד מה הרמה המוסרית והשכלית של אמסלם.
    סגור
  • 2.
    פעם עובד של ברקת, תמיד עובד של ברקת
    אביגדור 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אל תדאג, דודי. אחרי שברקת ייבחר לראשות הליכוד (כפי שמנבאים כל הסקרים, ללא יוצא מין הכלל) אתה תתיישר כמו טטאלה לשרת את התנועה ומנהיגה הנבחר - בדיוק כפי ששרתת את ברקת כשהיה ראש עיריית ירושלים. לא טוב לך? חפש ריאליטי חדש.
    סגור
  • 1.
    אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, גזענות ויסקי וגרעינים
    צברי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    16 0
    תורת הגאון על רגל אחת.
    סגור