תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי חושף: למה הפסיקו שידוריי בגל"צ?

אושיית הרשת נבחר לשדר עם ליטל שמש את "ציפורי לילה" בגלי צה"ל לפני מספר חודשים, לאחר מספר שבועות התכנית של השניים הופסקה. הבוקר, זרובינסקי חשף מדוע: "אם אמרתי משהו לא נכון בטקסט הזה, שיתבעו אותי". גל"צ: "התוכנית עלתה וירדה משידור בתקופתו של מפקד גלצ לשעבר, שמעון אלקבץ, משיקולי עריכה"
מערכת ice |  18
יבגני זרובינסקי וליטל שמש (צילום פייסבוק יבגני זרובינסקי)
אושיית הרשת, יבגני זרובינסקי מטיל פצצה הבוקר (שישי) וחושף את הסיבה שבגללה הופסקו השידורים שלו ושל ליטל שמש בגלי צה"ל בתכנית "ציפורי לילה" וטען כי הסיבה, גם אז, הייתה פוליטית, כמו בדומה להדחתו של יעקב ברדוגו. אך חשוב לציין כי התכנית בתקופת ההגשה של יבגני זרובינסקי וליטל שמש הייתה בתקופה שבה מפקד גל"צ היה שמעון אלקבץ, כך שמדובר בתקופה שונה.
זרובינסקי כתב הבוקר ברשתות החברתיות: "הבית של החיילים? רק של אלה שבדעה מסויימת. לפני כשמונה חודשים, ליטל שמש התקשרה אליי ושאלה אם אני רוצה להגיש איתה מידי כמה ימים בגל"צ את 'ציפורי לילה'. תוכנית שמשודרת מחצות עד 2 לפנות בוקר. לא איזה שוס, כן? בסטורי שלי באינסטגרם יש יותר קהל. זרמתי. מי שלא מכיר, 'ציפורי לילה' זו תוכנית של למלא שעתיים בלילה, עם מגישים מתחלפים ורק אלוהים יודע מי מאזין בשעות כאלו".
האושייה המשיך וסיפר על התפנית: "שידרנו כמה תוכניות והגענו לאיזה מצב שבחורה בשם אילנה, שהיתה אמורה להיות המפיקה שלנו או משהו כזה אבל בפועל עשינו הכל לבד, שאלה אם נוכל להגיש בעוד 4 תאריכים שלא סגרנו מראש. זרמנו. כמה ימים לאחר השאלה הזו, ליטל מודיעה לי ש'היום אין תוכנית כי יוצאים לפגרה'. הייתי קצת בשוק, שאלתי 'מה זאת אומרת פגרה?' וגם נכנסתי לאתר של גל"צ וראיתי שבתוכנית הקרובה של 'ציפורי לילה', יש שידור רגיל רק עם שמות אחרים בשורת המגישים. שאלתי אותה, 'מה את רצינית? רק לפני יומיים שאלה אם נוכל להגיש בכמה תאריכים נוספים ופתאום פגרה?' הבנו שמשהו לא הגיוני וליטל דיברה עם אחד מבעלי התפקידים הניהוליים בתחנה. הבחור אמר לה משהו בסגנון 'שמעי, זה היה פיילוט... בלה בלה בלה (זו הפעם הראשונה ששמענו את המילה פיילוט)'".
 
זרובינסקי חשף את הסיפור המלא: "מילא. מי שלא רוצה אותי, שיבושם לו. בחיים לא הרמתי טלפון בשביל שיסדרו לי איזה תפקיד ב'תקשורת' ובגלל זה גם לא פרסמתי את זה עד היום. רוצים? סבבה. לא? לא. הכל טוב. לא בא לי שיגידו שאני 'איזה בכיין' או 'נוקם' או לא יודע מה. תוכנית רדיו בחצות, כן? שורה תחתונה, ליטל דיברה עם הבחור, שאלה אותו 'מה הקטע?'. והוא אמר 'שמעתי עכשיו את התוכניות שלכם ואתם מדברים הרבה על פוליטיקה וזה קצת לא מתאים לקונספט של התוכנית'. כאילו חשב שנשיר שם. בואו נגיד ואם היתה בעיה כלשהי מבחינה מקצועית, היה מעיר על דברים וממשיכים הלאה. אבל לא.
ליטל אמרה לו 'מה? גם א' ו-ב' ו-ג' מדברים על פוליטיקיה (אותה תוכנית רק מגישים קצת יותר מהצד שמאלי). ומה הוא ענה לה בריש גלי? "כן, אבל הם לא תוקפים את הממשלה'. הייתי בהלם".
לבסוף סיכם: "קיצר גם הטקסט הזה, מפדח בשבילי (מי שרוצה אותי, רוצה. לא, לא). לא משנה מה הסיבה. אבל רואה פה כל מיני ציוצים שברדוגו 'הועזב' כי הוא 'וולגרי, שופר, בלה בלה'. לא משהו שאני לא יכול להגיד על רוב התחנה שם, פשוט הם מהצד הנכון אז הם 'עיתונאים ואובייקטיבים'. סתם בגלל כל הבלאגן, היה לי חשק שתשמעו גם את זה. נ.ב. אם אמרתי משהו לא נכון בטקסט הזה, שיתבעו אותי".
מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "התוכנית עלתה וירדה משידור בתקופתו של מפקד גלצ לשעבר, שמעון אלקבץ, משיקולי עריכה. כמו כן, סוכם מראש עם המגישים כי מדובר בכמה תכניות נסיון בלבד".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ???
    לי, 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המנהלים שאומרים שזה מסיבות ענימיות, מוכנים להבדק במכונת אמת? התחנה לא ירושה של אף. יש יותר מדי תרווצים.
    סגור
  • 14.
    הממשלה הזו הכי מושחתת מקום המדינה
    מפחיד 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה קורה פה? מי שלא מסכים עם המיעוט ההזוי השמאלאז הם פשוט מאזינים לו , מפטרים אותו מה הצעד הבא ממשלת השיסוי מנותקת מהעם
    סגור
  • 13.
    יבגני הפסיקו לך את התכנית כי אתה חלש
    דימה שביט 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש הבדל בין להיות סאטיריקן, אושיית רשת, אחד כזה שהוא מצחיקול, לבין להיות קצת מעבר, ועם כל הכבוד יבגני, אתה לא שם. יחד עם כל המעטפת שלך של משפיען חזק שכלום לא מזיז לו, אתה נעלב מהר מידי כשזה נוגע בך אישית. אני באופן אישי שמח מאוד שפגעו בך- זה שיעור קטן לחיים על כל אלה שאתה פוגע בהם שנים על גבי שנים. חבל שזה רק מקרה בודד, אתה צריך לחוות עוד קצת כדי שתבים כמה נזק אתה עושה לאחרים. כשאתה פוגע באדם, אל תשכח שיש משפחה וילדים מאחוריו שאחר כך צולקים על הילדים שלו בבית הספר. יש אלוהים למעלה והוא רק התחיל איתך!
    סגור
  • 12.
    אשמח מאוד לשמוע רק ביקורת מי שהם ימיניים
    א.א חיפה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תתחילו לעודד שמתנדב לצבא לקרבי ולא לקל"ב. מעבירים ביקורת אבל התנסות המאוד חשובה לחייל קרבי. במיוחד שפורסם שיש ירידה של מתנדבים לחייל קרבי מאזור תל אביב אלה שמדברים המון ולא עושים שום דבר טוב למען המולדת. בקצב הזה לצבא יתגייסו כשרות שכר. כי נמאס שהםרירים יתנגדו ואתם מעיבירים ביקורת עליהן למה יורים בעוד שאתם יושבים בבית .פרירים יפסיקו להתנדב לפחות יעבדו בשכר.
    סגור
  • 11.
    כולם צריכים להפסיק להקשיב לגלי צה"ל
    א.א.חיפה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    צה"ל צריך לתת במה לכולם. כי בצבא יש ימניים או שמואלנים. מזרחים אשכנזים אתיופים לרוסים אם העיפו את ברדוגו במיוחד שהרוב בעד ברדוגו. וכל מי שימיני אומרים לו ביי. אז חברה צה"ל נהפך לרכוש אשכנזים. גנץ צריך להבין שלא כך צריך להיות כלי צה"ל הוא מקום שנותן לחיילי צה"ל כל מה שמבקשי בשירה ובכל נושא תרבות מה יהיה שיפסיקו להתנדב יתנדבו לקרבי כל מי הוא ימיני וגם מזרחי . מה היהי איך הכל יתפרק. כי בני ו הרוב ממש רובם הם דתיים חובשי כיפות מזרחיים ומהפריפריה הם משם באים תל אביבים הם בחרו לשרת בקל"ב . לכן לתת מענה לדרישות שלהם. כי לרוב הם המזרחיים הרחוקים מהבית .
    סגור
  • טען עוד
  • כבר מזמן הפסקנו
    חייל 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז שהפכו לגללי צה"לה.
    סגור
  • 10.
    בסך הכל תחנת רדיו צבאית זניחה עבור החיילים
    פטקס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סתם מנפחים הכל כדי שלא יסגרו אותם. מה כבר משדרים? מוסיקה, דשים מההורים, אקטואליה פנימית כמו מה אוכלים בחדרי האוכל? מישהו מקשיב לתחנה הזאת?
    סגור
  • 9.
    כן, הם רצו ש תשירו שם (ל"ת)
    מגיב 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    מנחה רדוד וחסר ידע
    לוי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק לפי חוסר הבנתו של ציפורי לילה ומי היא העלתה לבמה התקשורתית, עדיף שימשיך בטיקטוק
    סגור
  • 7.
    צריך להיות נאיבי או טיפש להאמין לתגובה של גלי צה''ל
    עופר 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליטל שמש בחורה רצינית אשת ימין לא בהסתר יבגני אני לא יודע מה דעותיו פשוט לא רוצים להשמיע דעות אחרות סותמי פיות כך תמיד התנהג השמאל הקורא עצמו נאור ליברל הרי באותה תוכנית ציפורי לילה ואני אישית היתי שומע אנשי שמאל מדברים חופשי. על ביבי נתניהו על פוליטיקה בקיצור זו כנראה המגמה בגלי צה''ל תחנת שידור צבאית מיותרת במדינה דמוקרטית צבא לא צריך תחנת שידור הגיע הזמן לסגור את התחנה ולחסוך לציבור מילוני שקלים
    סגור
  • 6.
    לסגור את התחנה הבזויה
    ני 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביום שהפכה התחנה למשרתת המשטר , יש להעלות אותה באש.
    סגור
  • 5.
    טוב שכך, אצל פוטין הוא יכול לשדר ולהעביר ביקורת
    אבי7 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 9
    קלינקה קלינקה קלינקה
    סגור
  • 4.
    לסגור את גלצ
    דני 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    20 1
    גוף מסואב
    סגור
  • 3.
    בקיצור
    רון 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 15
    ערוץ ההזויים 14 לא מצליח להתרומם.מה עושים? מפזרים את הדוברים בערוצים ותחנות השונות להפיץ את תורת הכת.ערוץ 13,103,גלי צה'ל וכו'.בגלי צה"ל לא צריך תועמלנים זה שידור שבעיקרו להנעים לחיילים והפך קרדום לחפור בו,ברדוגו,לינור,ריקלין וכל היתר ואח"כ צועקים "סתימת פיות"!...
    סגור
  • ערוץ 14 מי אמר שלא מצליח
    א.א חיפה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צופים בו הרבה מאוד. אל תשכחו שהם חדשים. למרות זאת הרבה מעדיפים לראות את ערוץ 14. הםטריוטים מנתחים הכל ואצלהם לא הכל ורוד כמו ביתר היא צים בעניין קורונה אין דיווחים ואמתיים. הם על תשכחו שלפני תקופה קצרה. הם הם התחילו אני רוב הזמן רק בהם צופה. כי תשדירים שלהם עדכניים אומרים הכל הרבה פעמים שמענו בערוץ 14. ו וביתר הם לא מספרים על פגיעות בתושבים והיכן המקרה. הערוצים לא מספרים הכל .
    סגור
  • 2.
    אז ככה
    מישו 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 9
    לא גלץ ולא בעל אינטרס: א. שמעתי אותו עם טל ברמן. מה אני אגיד, זה לא עובד. אין לו אישיות רדיופונית ואין לו קול רדיופוני. כל היתרונות שלו ברשת הולכים לאיבוד. אני לא בטוח שהוא מסוגל ליצור את השניניות הכל כך מצוי ות שלו בלייב. ב. מי שמתייחס לציפורים בתור פילר להעביר בלילה, לא צריך להגיש אותה.בהרב מאד מקרים, זה הרדיו הכי טוב שיוצא להם.אבל מי שעובד בזה, אוהב את זה ונותן את הנשמה. ג. אף אחד לא יתבע את יבגני, ממתי תובעים על כל נפיחה? בטח פיטרו אותו כי הוא ימני. ברור. ג.
    סגור
  • 1.
    גל"צ תחנת הפאשיזם !!! מכספי ציבור ! (ל"ת)
    אסף 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור
  • גלי צהל
    ימנית 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תמיד היתה תחנה של השמאל. מיותרת חבל על כספי הציבור. מזמן צריך היה לסגור אותה .
    סגור