תקשורת ומדיה

איתמר בן גביר פונה בכוח ע"י המשטרה והתעלף: "תתביישו"

המשטרה ספגה לא מעט תגובות קשות לאחר הפינוי האגרסיבי של לשכת חבר הכנסת משכונת שמעון הצדיק, הצל: "על טיבי וכסיף אין להם אומץ לבוא, תמיד אני מגן על השוטרים אבל היום אני מאוד כועס ומאוכזב", ומה כתב בן גביר עצמו
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אירוע אלים במיוחד נרשם אמש (ראשון) בשכונת שמעון הצדיק בירושלים, כאשר חבר הכנסת איתמר בן גביר הוכה באלימות לדבריו על ידי שוטרים שהגיעו למקום, עד שאיבד את הכרתו והתעלף, כשהוא נאלץ להתפנות לבית החולים.
הצל יצא נגד כוחות המשטרה: "על טיבי וכסיף אין להם אומץ לבוא בן גביר איבד את ההכרה לאחר שהמשטרה פירקה את הלשכה שלו בשמעון הצדיק... תמיד אני מגן על השוטרים אבל היום אני מאוד כועס ומאוכזב פגעתם באדם היחידי ששם אתכם לפניו..תיתבישו .בן גביר אתה הגיבור שלנו כולנו איתך".
 
כתב ערוץ 14 אברהם בלוך הוסיף: "אברהם בלוך: ‏כששוטרים בולמים חברי כנסת, הם עוברים על החוק. פעם זה אחמד טיבי בחברון, פעם אחרת זה בצלאל סמוטריץ' בדרך לזירת התאונה של אהוביה סנדק. ועכשיו גם איתמר בן גביר. אלימות שוטרים ברוטאלית שחבר הכנסת התעלף. מישהו צריך לתת את הדין על כך".
בן גביר עצמו צייץ: "אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור".
 
יוצר שנות ה-90 מני אסייג הוסיף: "כל אזרח יהודי חייב להרגיש עצמו כאילו הוא תושב שכונת שמעון הצדיק, ואגב כך להעריך מאוד את חכ בן גביר שרק בזכותו יש נוכחות משטרתית, שמצילה חיי יהודים. אשריך איתמר בן גביר!! לילה טוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסמאלנים והערבים מסיתים לרצח איתמר בן גביר
    צלאח א-דין אל-איובי 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותחת הסתתם ביריוני המשטרע תוקפים אותו בברוטאליות פעם אחר פעם, ובחוצפתם מאשימים אותו שהוא תוקף אותם. הפכנו למדינת משטרע ושטאזי סטייל בלארוס לכל דבר ועניין.
    סגור