כסף וצרכנות

בן גביר נגד יבואנית מוצרי הצריכה: "מבינים רק כוח"

ח"כ איתמר בן גביר יוצא נגד היבואנית שסטוביץ, שהודיעה שתדחה את עליית המחירים רק של חלק מהמוצרים: "בואו נתאחד כולנו ונחרים את מי שמייקר. הצלחנו עם אסם, נצליח גם איתם." וגם: כמה עולה סבון כלים בארץ לעומת גרמניה?
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) הצטרף שבוע שעבר למחאה שהוביל מנחה 'הצינור' גיא לרר. היום (ראשון) הוא תוקף חזיתית את יבואנית מוצרי הצריכה שסטוביץ, שלאחר המחאה החליטה לדחות לאחרי פסח את עלייתם של רק חלק ממוצריה.
בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מונפול "שסטוביץ" ממשיך לפגוע בצרכנים הישראלים. בעוד שבחו"ל המחיר ממש נמוך בישראל הם ממשיכים לעלות מחירים. הם מבינים רק כח, בואו נתאחד כולנו ונחרים את מי שמייקר. הצלחנו עם אסם, נצליח גם איתם."
כזכור, היבואנית שסטוביץ, אחראית בין היתר על ייבוא המוצרים קולגייט, ספיד-סטיק, ברילה ו-פלמוליב, הודיע יחד עם חברות אחרות שתעלה את מחירי מוצריה, ולאחר המחאה הנרחבת, הודיעה שתדחה את עליית חלק מהמוצרים לאחר הפסח. גיא ללר, מוביל המחאה, כתב: "שסטוביץ׳ עם פטנט חדש: נדחה את ההתייקרות בשלושה חודשים על *חלק* מהמוצרים, לא כולל מותגי הדגל ברילה וקולגייט. אין, אין על הנדיבות שלכם." ועודד את הצרכנים לקנות משחות שיניים ממותגים אחרים.
 
לאחר השוואות המחירים שערכנו בין ישראל לגרמניה במחירי הדיור והבילויים, מסתבר שגם במוצרי הצריכה יותר זול בהרבה לרכוש אותםבברלין. כמה תשלמו על מוצרי שסטוביץ בישראל לעומת גרמניה? נוזל רצפות "אייאקס" (AJAX) שעולה כאן כ-19 שקל, בגרמניה עולה כ-6.8 שקל.
משחת השיניים 'קולגייט', עולה כאן כ-29 שקל, ובברלין תשלמו עליה כ-10.8 שקל בלבד. סבון כלים של 'פלמוליב' עולה בארץ כ-12 שקל, ובגרמניה כ-3.1 שקל, וסבון ידיים של פלמוליב יעלה בארץ כ-10 שקל, ובגרמניה כ-4.2 שקל בלבד.
אך כמו שהציעו ב'מחאת הפסטה', גם למוצרים אלו, יש תחליפים זולים יותר בסופרים בארץ, ואפשרי לרכוש אותם במחיר יותר זול, כאשר השימוש שתעשו איתם זהה לזה שתעשו עם המוצרים היקרים יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה