תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד שר הבריאות: "מי שואל אתכם? חוצפנים"

בעקבות חוזר המנכ"ל האוסר על טיפולי המרה, ניצן הורוביץ בירך: "עוד נצחון במאבק לקבלה ושיוויון, ובמקרה הזה גם במאבק על החיים", המגיש הוותיק תקף: "אם גבר רוצה לשנות נטיה אסור לו. אסור לעשות דברים בכפיה או בכח, אבל אם זה מרצון חופשי?? השתגעתם?"
מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)

חוזר המנכ"ל שהציג אמש (שני) שר הבריאות ניצן הורוביץ אוסר על טיפולי המרה, על כך בירך ראש תנועת מרצ בדף הטוויטר שלו, אך ספג לא מעט ביקורות חריפות על תפקודו עד כה כשר הבריאות.

הורוביץ כתב: "אף אחד לא צריך המרה. לסביות, הומואים, טרנסים וסטרייטים, אתם טובים ויפים בדיוק כמו שאתם. חוזר המנכ"ל ההיסטורי שהצגנו היום אוסר מפורשות על טיפולי המרה, וכולל גם סנקציות נגד מי שיעסקו בהתעללות המסוכנת הזו בנוער להט"בי. עוד נצחון במאבק לקבלה ושיוויון, ובמקרה הזה גם במאבק על החיים".
 

חברתו למפלגה גבי לסקי בירכה: "כל הכבוד לחברי, השר ניצן הורוביץ, אף אחד לא צריך המרה. לסביות, הומואים, טרנסיים וטרנסייות, סטרייטים וסטרייטיות, אנחנו אוהבות אותכן ואותכם בדיוק כפי שאתן ואתם".
חבר הכנסת יוראי להב הרצנו הוסיף: "טיפולי המרה הם רצח של נשמות של אנשים צעירים. זו פרקטיקה ברברית, נפשעת, שטוב שפסה מן העולם. תודה רבה לשר הבריאות ניצן הורוביץ על הצעד החשוב".
 
ינון מגל תקף אותו: "בושה וחרפה, כפיה חילונית, עריצות מחשבתית אם גבר רוצה להיות אישה מותר לו לעשות ניתוח. אבל אם גבר רוצה לשנות נטיה אסור לו. אסור לעשות דברים בכפיה או בכח, אבל אם זה מרצון חופשי?? השתגעתם? מי שואל אתכם בכלל, חוצפנים".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לשמאל במוח אונה אחת רק השמאלית-בחירה רק באג'נדה שמאל (ל"ת)
    איתן 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 2.
    יינון, אתה צריך טיפול המרה דחוף: מביביזם לרציונליות
    כרמי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    15 1
    זה עשוי לעוור לך.
    סגור
  • 1.
    חולי נפש
    ירון 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    להעביר ממשלת זדון מן הארץ רוצים לכפות על כולם להיום בהמות
    סגור