תקשורת ומדיה

ליברמן משיב אש לחברי ועדת הכלכלה: "הצגה פופוליסטית וצינית"

לאחר שחטף מתקפה מתוכננת ממספר גורמים בוועדת הכלכלה, והותקף גם על אדישותו, שר האוצר ליברמן עונה לביקורות: "מחברי הכנסת שדיברו, אף אחד לא דיבר על העסקים או על העצמאיים. כולם ניסו להתחרות מי מנבל יותר את הפה, זה לא היה דיון ענייני"
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שר האוצר אביגדור ליברמן תוקף הבוקר (ראשון) את המתקפה המתוזמרת שנחתה עליו בהפתעה בוועדת הכלכלה בשבוע שעבר, והותקף גם על כך שלגם באיטיות מהקפה שלו בזמן שנציגת מורי התל"ן, צמרת אביבי דביר, זועקת אליו בדמעות.
בראיון ברדיו 103 תקף שר האוצר: "דיון שכולו פופוליזם וציניות. לא מבין למה אחרי 3 שעות אי אפשר לקחת לגימת קפה ולהקשיב. ליבי עם אותם אנשים שנפגעו, צריך לסייע להם". לאחר מכן הרגיע: "94% מהכלכלה הישראלית מתפקדים מצוין, 6% מתקשים לפעול. לא נפקיר אף אחד, נסייע למי שנפגע. אנחנו בשלב של איסוף נתונים, אני לא יודע לפעול בלי נתונים".
בנוסף, התראיין ליברמן לגלי צה"ל שם חזר על דבריו, ודיבר גם על המתיחות בגבול רוסיה-אוקראינה: "הם יודעים להסתדר בלעדינו. כל עוד לא ביקשו מאיתנו עצות, הדבר הכי נכון לעשות זה לשמור על פרופיל כמה שיותר נמוך. נקווה לדבר הכי טוב שיכול להיות לכולם - פתרון דיפלומטי"
 
כזכור, שר האוצר ליברמן הגיע בשלישי שעבר לוועדת הכלכלה וחטף מתקפה מפתיעה שכללה חברי כנסת גם מהקואליציה, גם מהאופוזיציה, וגם גורמים חיצוניים. יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, רמי בז'ה, אמר בדיון: "אני לא רוצה לומר בחוסר נימוס שאנחנו המעסיק שלך, אדוני השר. אנחנו הציבור, אנחנו שותפים שלך. אנחנו השותף שלך להכנסות המדינה. אותנו אי אפשר להחליף. תגשר לנו את המשבר כאן ועכשיו בכדי שלא נזדקק כולנו לכספי רווחה."
יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון, פנה לליברמן בסיום, ואמר: "שמעת את הזעקה, אנחנו מצפים כוועדת הכלכלה למהלך שלם וכולל. הצעדים שהודעתם עליהם מבורכים. בתוך הצעדים האלה להשאיר רק 250 מיליון שקל למענקי עבודה למי שמרוויח שכר מינימום, תנו את זה באותו מועד למי שמקבל את ההטבה בנקודות הזיכוי. תגדילו את החבילה למענקי עבודה כי הם עובדים וקורסים. אני יודע שכששר האוצר מחליט זה קורה, נכון שאין נתונים אבל חלק מהמעשים מבוססים על אמון עם העסקים. אני קורא לך לשכלל את החבילה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה