תקשורת ומדיה

עמר בר לב מצא שעיר לעזאזל: זה האיש ששילם את המחיר

אחרי המבוכה הגדולה עם הציוץ שהתבדח על טעותו בהלווית אחד הנרצחים בבאר שבע ("לא נשקוט עד שנכניס לכלא את המבריחים" ואמוג'י קורץ), השר לביטחון פנים פיטר את הדובר שלו, נתן דובלין
מערכת ice |  4
עמר בר לב (צילום רועי כץ)
שבוע לא פשוט עבר על עמר בר לב. זה התחיל בכך שהשר לביטחון פנים "התבלבל" בהלווית האחד הנרצחים מהפיגוע בבאר שבע ואמר "לא נשקוט עד שנכניס לכלא את המחבל", שכידוע חוסל במקום על ידי אזרחים. לאחר מכן, בר לב "הוסיף חטא על פשע" כשפרסם ציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו בו הוא מתבדח על טעותו כשכתב "לא נשקוט עד שנכניס לכלא את המבריחים" והוסיף אמוג'י קורץ, זכר לאותה טעות בהלוויה. 
היום (שישי), עושה רושם שהשר לביטחון פנים מצא "שעיר לעזעזאל" - הלא הוא הדובר שלו, נתן דובלין, זה שככל הנראה אחראי על ניהול הרשתות החברתיות של השר וככל הנראה זה שגם פרסם את הציוץ המדובר, שעורר סערה גדולה וגרר גל תגובות זועמות ברשתות החברתיות מכל הכיוונים. 
 
בר לב הספיק למחוק את הציוץ, אך לא לפני שזה זכה למאות תגובות ושיתופים בטוויטר, רבים מהם של פוליטיקאים ועיתונאים בכירים שטענו שהוא "לא ראוי לכהן כשר הפנים". דובלין, הדובר, עבד בעבר גם כדוברו של שר הבריאות הנוכחי, ניצן הורוביץ. 
כזכור, בר לב הגיב לאחר הטעות בהלווית אחד הנרצחים ואמר כי הוא "התבלבל", מאחר ודחפו לידיו את המיקרופון והוא נאלץ "לאלתר", מה שגרם לו להתבלבל ולשכוח שהמחבל חוסל במקום. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יתבלבל גם בעתיד.. לא ראוי בכלל.. (ל"ת)
    יאן.ד 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא בדובר
    הבעיה בשר 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדובר ימשיך להפיץ שינאה במקום עבודה אחר, אבל השר ? את הנזק שהוא עושה אי אפשר לתקן
    סגור
  • 2.
    הוא לא עובד שם יותר??
    מה מזכיר 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכיר לי משהו. דדו אמר: זרועו הארוכה של צה"ל. או יועץ לשר הכותב לו את נאומו: כאן... הקטע הסה אתה צריך להרים את קולך....". וכך הלאה. הבכירים לא מתכתבים באמת עם המציאות.
    סגור
  • 1.
    בר לב תתפטר
    אזרחי ישראל 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בושה לפוליטיקה הוצאת מדינה שלמה כלקויה שר פנים שלא יודע מה קורה במשינה שלו גם את סיירת מנכל כמו ביבי אתה מבייש תתפטר ותרד מהארץ
    סגור