תקשורת ומדיה

חילי טרופר מארח פליטים מאוקראינה בביתו, וחושף מהלך נוסף

שר התרבות והספורט סיפר כי סיכם עם שרת הפנים איילת שקד על קליטת 100 ספורטאים אוקראינים, כשהגדיל לעשות ואירח טניסאי בן 9 ואת אמא אצלו בבית: "אם אפשר לתת יד, למה לא?"
מערכת ice | 
חילי טרופר (צילום ויקיפדיה)
סוגיית קליטת הפליטים מאוקראינה לישראל ממשיכה לעמוד על סדר היום. הבוקר (ראשון) מי שהתבטא בנושא היה שר התרבות והספורט חילי טרופר, שסיפר כי הגדיל לעשות כשאירח בביתו פליט אוקראיני בן 9 יחד עם אמא. 
"סיכמתי עם השרה איילת שקד שנקלוט 100 ספורטאים" אמר טרופר בתכנית הבוקר של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב', "אחד מהם הוא ילד בן 9 שבא עם אמא שלו, והצעתי להם לבוא אליי הביתה. האבא עדיין שם וגם ההורים של האמא. הם כבר יותר מחודש מחוץ לבית שלהם. אם אפשר לתת להם יד, זה כיף".
 
טרופר סיפר: "הם פה לידי. היה לי חשוב ברמה האישית שמשרד התרבות והספורט יהיה חלק מהמאמץ הלאומי לתת יד לאנשים במצוקה. את רובם שמנו במכון וינגייט או במקומות אחרים, אבל מרק בא עם אמא שלו, הוא טניסאי מאוד בכיר ופחות מתאים שיהיה בפנימייה. אבא שלו שם (באוקראינה) כי לא נותנים לו לצאת".
טרופר סיכם: "הם אצלנו, היום הם יעברו לכמה ימים לכפר המכבייה כדי להתאמן בטניס. אנחנו לוקחים אותם למקומות ומכירים להם את ישראל. כולם יעזבו כשהמלחמה תסתיים. יש כוח לספורט בסולידריות הזאת שמאפשרת לאנשים להמשיך בחיים שלהם. אם בישראל הייתה מציאות כזאת, הייתי רוצה לדעת שיש מדינות בעולם שמוכנות לתת ביד. אם אנחנו יכולים לתת להם יד אז כיף שיש את הזכות הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה