תקשורת ומדיה

בנט: "ימין זה לא מי שצורח למגפון ומקלל - זה ביביזם"

ראש הממשלה נפתלי בנט העניק הערב סבב ראיונות בערוצי התקשורת, זאת לאור המשבר הפוליטי בימים האחרונים וגל הטרור שפוקד אותנו: "מעולם לא הייתה רמה כזו של חופש פעולה לצה"ל, לימ"מ ולשב"כ"
מערכת ice |  5
נפתלי בנט, עירית סילמן ובינימין נתניהו (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/בנימין נתניהו)

ראש הממשלה נפתלי בנט העניק הערב סבב ראיונות בערוצי 11 ,12, ו-13. בשיחה עם דני קושמרו לחדשות 12 הוא דיבר על המשבר הפוליטי בקואליציה, על השיפוץ בביתו ועלויות האבטחה הגבוהות, וכמובן התייחס לאי יציבותה של הקואליציה בעקבות התפטרותה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן. 
 


בעקבות המצב הבטחוני וגל הפיגועים אמר: "ידענו הרבה גלי טרור. הגל הזה מאופיין בבודדים ומודיעינית קשה לדעת מה עובר בראש של צעיר. יש לנו כוחות מצוינים ויש על מי לסמוך". בהמשך יצא נגד ראש האופוזיציה ואמר: "מה שנתניהו אומר על כך שיידי קשורות הוא שקר מוחלט. מעולם לא הייתה רמה כזו של חופש פעולה לצה"ל, לימ"מ ולשב"כ. ימין זה לא מי שצורח למגפון ומקלל, זה ביביזם. ימין זה מי שמפסיק את מזוודות הכסף לחמאס, מי שמגיב על כל בלון שמשוגר מעזה. אנחנו ננצח ונתגבר על זה".
 


כשנשאל האם לדעתו הממשלה תתפרק ונלך לבחירות הוא השיב: "לא צריכים בחירות עכשיו ולא יהיו בחירות עכשיו. יש קונצנזוס גם בסיעה שלי וגם בקרב יתר המפלגות שללכת שוב לכאוס של מערכות בחירות ולמדינה בשיתוק זה אסון. זה או הממשלה הזו או בחירות. אין לנתניהו ממשלה חלופית, זו פיקציה. נתניהו הוא לא אויב, הוא תרם בזמנו דברים, אבל צריך להתקדם הלאה".
 


על טענות עלויות השיפוץ בביתו ועלויות האבטחה, בטענות שעלו בחדשות 13 אצל אילה חסון, אמר ראש הממשלה "אין לי את המספר" ו- "מה אני יכול לעשות שיש שביתה של עובדי משרד הביטחון" היו תשובתו מדוע השיפוצים במעון הרשמי בבלפור טרם החלו ובחר להפנות אצבע מאשימה: "הערוץ המתחרה יצא בסדרת ספינים. בשב"כ אמרו לי ששנים הם מתחננים לעשות שיפוץ בבלפור. אני בא לבלפור ברגע שהשיפוץ מסתיים. להגיד שיפוץ ברעננה זה שקר. מנסים לצייר אותי כמישהו אחר".
 


עוד התייחס למשבר בקואליציה, ההתפטרות של סילמן והמשמעויות הפוליטיות שבעקבותיו, ואמר: "היא סיפרה לי בוכה אצלי בבית שאנשי סמוטריץ' וביבי צעקו לה 'נוכלת, בוגדת'. אני מבין מה עבר עליה - והדלת כמובן פתוחה. מה שקרה לעידית הוא ברוטליות. התקשרו למדריכה בבני עקיבא להעיף את הילדים שלה. להתמסר לאנשים האלה זו ממש כניעה לבריונות" והוסיף: "ביבי וסמוטריץ' עקצו את סילמן. הם בנו על לעקוץ כמה דקות אחר כך עוד מישהו - והבטחות הסרק של נתניהו לעולם לא מתקיימות. אנחנו פעלנו לייצב את הממשלה - והיא ממשיכה קדימה, כי החלופה היא לחזור לימים האפלים של להילחם אחד בשני". 


 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מקומך בנט בפח אשפה של ההיסטוריה (ל"ת)
    א 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פאתטיות
    משה 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מר בנט-כמה פאתטי אתה מסוגל להיות?אתה לא מבין שמבחינה פוליטית אתה"סוס מת"?....!!!
    סגור
  • 1.
    הביביזם הוא רעל שמפלג את החברה בישראל
    צחי ביטון 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הספיק לנו. מיצינו. תתרכז במשפט.
    סגור
  • התבלבלת הלפידיזם רוצח יהודים (ל"ת)
    א 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ביביזם זה לא
    ע. 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה יותר קרוב לבבוניזם.
    סגור