תקשורת ומדיה

מגל עוקץ את כספית: "בנצ'וק, לא יפה ללכלך ככה"

העיתונאי הגיב לטענות חברו לתכנית ב-103FM בנוגע לטענות עורך דינו של עמיחי שיקלי: "רק כי הוא מייצג מישהו שאתה מתנגד לו פוליטית... את עו"ד גיא בוסי שעכשיו אתה מכנה "פזיז", המלצת בזמנו למנות למזכיר הממשלה!"
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
בצל ההכרזה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת 'ימינה', בן כספית וינון מגל התנצחו ברשתות החברתיות בנוגע לטענות של עורך הדין של שיקלי, גיא בוסי, בנוגע לפרק הזמן מהרגע בו הוגדר פורש ע"י מפלגתו, לבין הדיון בכנסת.
כספית כתב: "עו"ד גיא בוסי, פרקליטו המלומד של ח"כ עמיחי שקלי, טוען שאין שהות מספקת בין הדרישה להכריז על מרשו כפורש לבין הדיון שנקבע בוועדת הכנסת. בוסי עשה לעצמו שם של פרקליט פזיז. לו בדק, היה מגלה תקדימים רבים של פרקי זמן קצרים יותר בטרם ההחלטה להכריז על ח"כ כפורש".
 
עוד הוסיף כספית: "במקרה של שיקלי יחלפו 18 יום בין הבקשה להחלטה. במקרה של אורלי לוי-אבקסיס חלפו בסה"כ 15 יום בין הבקשה להחלטה. אגב, בראש ועדת הכנסת עמד אז ח"כ יואב קיש. עולם קטן".
 
מגל השיב לו על כך: "בנצ'וק, לא יפה ככה ללכלך על עורך דין רק כי הוא מייצג מישהו שאתה מתנגד לו פוליטית... כי את עו"ד גיא בוסי שעכשיו אתה מכנה "פזיז", המלצת בזמנו למנות למזכיר הממשלה! כשכתב את כל ההסכמים הקואלציונים של הממשלה הזאת "...פתר את כל הבעיות בכישרון רב.. יכול להחליק לתפקיד הזה בצורה מושלמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה