תקשורת ומדיה

נחמן שי: "הר הבית? החוכמה היא להיזהר ולא להלהיט"

שר התפוצות נחמן שי התראיין לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' של קשת 12 והתייחס למהומות בהר הבית ולשחרורם של העצורים: "עשו רעש גדול וזרקו אבנים, לא משהו שלא ראינו בעבר. החיים צריכים להימשך גם אצלנו וגם בצד השני. חמאס מתחזק מאוד ביהודה בשומרות ובגדה"
מערכת ice | 
נחמן שי
על רקע העימותים והמהומות בהר הבית בימי חודש הרמאדן, שר התפוצות נחמן שי, מטעם מפלגת העבודה, התראיין הבוקר (ראשון) לניב רסקין במסגרת 'חדשות הבוקר' של קשת 12, והתייחס למצב הנפיץ בבירה ולהקלות שהוענקו לכבוד חודש הרמאדן
נחמן שי התייחס לשחרורם של העצורים ואמר: "פוגרום זו מילה לא כל כך מתאימה, הם עשו רעש גדול וזרקו אבנים כמו לא פעם ולא פעמיים בעבר, לא ראינו משהו שלא ראינו בעבר. החוכמה היא לנהוג בזהירות ולא להלהיט את הרוחות וליצור תבערה גדולה, צריך לתת מילה טובה למשטרה ולכוחות הביטחון שהרגיעו את השטח. אנחנו לא מטילים סגר כעונש, אלא רק כשהוא מתבקש".
 
"צריך לתת לחיים להתנהל ואנחנו עם אוזן קשובה, החיים צריכים להימשך גם אצלנו וגם בצד השני ואם זה יתנהל כראוי זה יהיה הישג. כל העולם מסתכל איך אנחנו מנהלים את המצב בהר הבית. חמאס התחזק ומתחזק מאוד ביהודה ושומרון ובגדה, הוא ארגון מוביל והוא מתרגם מדי פעם את הכוח שלו להתנגדות וגם לפיגועים, אבל העיניים פקוחות לכל הכיוונים, זה הופך את הפעולה להרבה יותר מורכבת".
 
על התגובות לנסיון התיווך של נפתלי בנט בין רוסיה לאוקראינה: "אני לא רואה את בנט מתווך בשלב הזה בין רוסיה לאוקראינה, כרגע התיווך עבר לטורקיה. בנט ענה לבקשה של זלנסקי. אנחנו רואים את מעשי הטבח שנעשים על אדמת אוקראינה. צריך לאפשר לפליטים האוקראינים בישראל לצאת לעבודה ולהתנהל כמו פליטים, עד כה ישראל קלטה את האוקראינים, אבל לא נתנה להם להתנהל בחייהם פה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה