תקשורת ומדיה

שטייניץ: "מצחיק שבנט תוקף את התקופה שלו כשר ביטחון"

חבר הכנסת יובל שטייניץ התייחס להתכתשות בין ראש הממשלה נפתלי בנט ויו"ר האופוזציה נתניהו על רקע ההסלמה הביטחונית: "המשמרת של ביבי הייתה גם המשמרת של בנט"
מערכת ice |  2
יובל שטייניץ (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת ומספר 15 בליכוד יובל שטייניץ התייחס הערב (שלישי) להסלמה במצב הביטחוני, וחילופי הדברים בין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וראש הממשלה בנט בנושא. בראיון לרן בנימיני ויגאל גואטה ברשת ב', אמר שטייניץ כי: "המשמרת של ביבי הייתה הטובה ביותר בתולדות ישראל מבחינה ביטחונית והיא הייתה גם המשמרת של בנט. מי שהיו שרי הביטחון בשמונה השנים האחרונות זה בנט, גנץ, ליברמן ויעלון. זה מצחיק שבנט תוקף את התקופה שלו ושל ליברמן כשרי ביטחון".
 


​בדבריו התייחס שטייניץ לציוץ של ראש הממשלה בו פנה ישירות ליו"ר האופוזיציה וכתב: "מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, הרגו 238 ישראלים". וכן כי: "מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות".

 


כזכור, המתיחות הנוכחית בירושלים החלה בסוף השבוע האחרון, כאשר בשישי פרצו כוחות המשטרה להר הבית, לאחר שלדבריהם מאות פורעים פלסטינים החלו מיידים אבנים על הר הבית. בנוסף ביום ראשון האחרון נפצעו מספר אזרחים, כתוצאה מזריקת אבנים לעבר אוטובוסים שהיו בדרכם לרחבת הכותל. לצד זאת לפני מספר ימים הסהר האדום הפלסטיני דיווח על כ-150 פצועים שנפצעו במהומות. כמו כן אתמול שוגרה רקטה לעבר יישובי עוטף עזה, לאחר יותר מארבעה חודשיים של שקט מהרצועה. הרקטה יורטה ולא היו נפגעים.

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב מאוד שהשקרן אינו מבחין בין לטוב לרע בין מעון רשמי
    אש 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגלומן
    סגור
  • 1.
    שטייניץ שקרן ,בנט היה חצי שנה בלבד שר ביטחון. (ל"ת)
    ימני ולא ביביסט עלוב 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור