תקשורת ומדיה

כסיף נגד תפילת יהודים בכותל : "לא לגיטימי, שטח כבוש"

חבר הכנסת עופר כסיף התייחס למצב הביטחוני, ולמצעד הדגלים שמתכונן היום בירושלים ועורר מהומה עם אמירה שנויה במחלוקת , כשטען כי יש למנוע תפילת יהודים בכותל: "כל עוד המצב הוא מצב של כיבוש - מבחינתי זה לא לגיטימי"
מערכת ice | 
עופר כסיף (צילום רועי כץ)
חבר הכנסת עופר כסיף מספר 3 במפלגת חד"ש, התייחס היום למתיחות הביטחונית בראיון לענת דוידוב  וגדעון אוקו ב- 103FM, ועורר מהומה, עם אמירה מתריסה ושנויה במחלקות. כסיף נשאל, האם היה נותן ליהודים להתפלל בכותל והשיב: "כל עוד המצב הוא מצב של כיבוש - מבחינתי זה לא לגיטימי. הכותל הוא שטח כבוש".
כמו כן הוא דיבר בראיון על מצעד הדגלים, המתכונן להיערך היום בירושלים ולעבור דרך שער שכם , למרות עמדת המשטרה שביקשה לאסור על קיומו. כסיף טען כי "כל מטרת הצעדה היא להראות מי הבוס", הוא אף קרא למשטרה לעצור את הצעדה הוסיף: "בעל הבית האמיתי הם הפלסטינים, זהו שטח כבוש".

בנוסף התייחס כסיף לאמירה של ח"כ איימן עודה, שקרא לאזרחים ערבים לא להתגייס לכוחות הביטחון ו"לזרוק את הנשק בפנים של כוחות הכיבוש". לדברי כסיף יו"ר מפלגתו לא התכוון בדבריו לכלל הפעילות של כוחות הביטחון  אלא "לא להתגייס לכוחות הכיבוש", והבהיר כי: "אם מדברים על המלחמה בפשיעה או על משטרת התנועה, אף אחד לא יצא נגד זה".
כזכור, המתיחות הנוכחית בירושלים החלה בסוף השבוע האחרון, כאשר בשישי פרצו כוחות המשטרה להר הבית, לאחר שלדבריהם מאות פורעים פלסטינים החלו מיידים אבנים על הר הבית. בנוסף ביום ראשון האחרון נפצעו מספר אזרחים, כתוצאה מזריקת אבנים לעבר אוטובוסים שהיו בדרכם לרחבת הכותל, כשלצד זאת הסהר האדום הפלסטיני דיווח על כ-150 פצועים שנפצעו במהומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה