תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי נגד המשטרה: "מנסים לערבב אותנו, חלאס"

משפיען הרשת יצא נגד המסרים של המשטרה בעקבות מהומות הר הבית: "ולשים חדי עדין שמו לב שבמספר תמונות אנשים שם מחזיקים לולב - וזה לא סוכות עכשיו, כנראה שלא מצאו תמונות רגיעה מתקופת פסח כלשהיא אז מנסים לערבב אותנו ש״הכל טוב״. המדינה הולכת לאבדון, בלי חארטות"
מערכת ice |  2
יבגני זרובינסקי בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה (צילום מרים משולם)
המהומות מסוף השבוע בהר הבית, עם התפרעויות של המתפללים במסגד אל אקצא נגד השוטרים, הביאה לפעולות כירורגיות של המשטרה כדי לנסות לפתור את האלימות שהפעילו המתפללים, אלא שכעת היא סופגת אש בשל כך.
משפיען הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "לפני יומיים, בזמן המהומות, דובר המשטרה אלי לוי, פרסם ברשת כי ״כרגע שקט מאוד בהר הבית. היום, דוברות המשטרה הוציאה הודעה לתקשורת עם מספר תמונות תחת הכותרת ״היערכות הכוחות בעיר העתיקה״, כנראה שוב כדי לשדר רגיעה ולהראות כאילו ״הכל טוב״.
 
עוד כתב זרובינסקי: "גולשים חדי עדין שמו לב שבמספר תמונות אנשים שם מחזיקים לולב - וזה לא סוכות עכשיו. גולשים חדי עין אחרים שמו לב שבסוף בסוף הדובר כתב ״תמונות מאשתקד״.
 
לסיכום כתב: "כנראה שלא מצאו תמונות רגיעה מתקופת פסח כלשהיא אז מנסים לערבב אותנו ש״הכל טוב״. חלאס, תגידו לציבור את האמת. המדינה הולכת לאבדון. בלי חארטות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה יצור מוזר וחסר טעם (ל"ת)
    אריאל 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שב בשקט כבר
    אחד 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה לא מעניין אף אחד
    סגור