תקשורת ומדיה

למיכאלי לא באמת אכפת מהשחיתות? יבגני זרובינסקי תוקף

שרת התחבורה העלתה לעמוד הפייסבוק שלה תמונה עם ח"כ מהליכוד דוד ביטן, מה שעורר תהייה אצל אושיית הרשת שכתב: "מצטלמת בסבבה עם מישהו שגם נגדו יש כתב אישום, שעל פיו קיבל ממש שטרות ליד, והיא לא נראית כל כך אנטי. השחיתות מעניינת אותה כקליפת השום"
מערכת ice | 
דוד ביטן ומרב מיכאלי (צילום פייסבוק)
יבגני זרובינסקי ידוע כמי שלא חוסך בביקורת משלל הפוליטיקאים, בייחוד מאלה ששייכים לצאת השמאלי של המפה הפוליטית. היום (חמישי) אושיית הרשת פרסם בטוויטר ציוץ כנגד שרת התחבורה מירב מיכאלי, שהצטלמה עם ח"כ מהליכוד דוד ביטן, בתמונה שלטענתו של זרובינסקי מסמלת את העובדה שהשחיתות לא בדיוק מעניינת את השמאל כמו שנהג להדגיש, כנראה, בהקשר לראש האופוזיציה בנימין נתניה. 
"איך יודעים שכל אלה שאמרו שלא ישבו עם ביבי כי יש לו כתבי אישום, זה חרטא, ושהשחיתות מעניינת אותם כקליפת השום?" צייץ זרובינסקי, "הנה מיכאלי מצטלמת בסבבה עם מישהו שגם נגדו יש כתב אישום, שעל פיו קיבל ממש שטרות ליד, והיא לא נראית כל כך אנטי ואף מעלה את זה לפייסבוק" הוסיף.
הציוץ של זרובינסקי מכוון למה שאירע ב-2017, אז נחקר ביטן במשטרה בתיק 1803 בחשד לקבלת שוחד בעת כהונתו כסגן ראש עיריית ראשון לציון וגם בעת ששימש כחבר כנסת. גם אשתו של חבר הכנסת, חגית, נחקרה בחשד להלבנת הון. 
במרץ 2019 פרסמה המשטרה את עמדתה כי התגבשה תשתית ראייתית מספקת לביסוס חשדות שלפיהם ביצע עבירות שוחד, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס, ב-12 פרשות, כאשר במהלך חקירתו שמר ביטן על זכות השתיקה. המקרים האלה קדמו כמובן לינואר 2020, אז הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט
ב-26 בינואר 2020 הודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על הגשת כתב אישום, בכפוף לשימוע, נגד ביטן, בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים ב-9 פרשות, שבמסגרתן נחשד בלקיחת שוחד בסכום מצטבר של 992 אלף ש"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה