ויראלי

מדוע במפלגת העבודה שולחים מסרונים הלועגים למרב מיכאלי?

הודעה רשמית של מפלגת העבודה, לעגה ליו"ר התנועה מרב מיכאלי שניצחה בוועדת החוקה וזאת מהסיבה כי היא מינתה את כל הדיינים שדנו בעתירה. במפלגה מיהרו להתנער וטוענים כי מדובר במתחזה
מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חביר ועידת מפלגת העבודה, הופתעו היום (שלישי) לגלות שקיבלו הודעת sms רשמית ממפלגת העבודה הלועגת ליו"ר המפלגה, מרב מיכאלי וזאת בעקבות העתירות נגד הבחירות לוועידה ה-11 של המפלגה.
ברקע הדברים: החלטתה של מיכאלי לצרף לוועידת המפלגה 300 חברות וזאת ללא התמודדות בשביל שוויון מגדרי בקרב חברי הוועידה. פעילים מהמפלגה הגישו עתירה לבית המשפט המחוזי במחצית ינואר השנה, והשופטת מיכאל ברקאי פסקה כי על מוסדות המפלגה למצות קודם לכן את ההליכים המשפטיים, ולדחות את הוועידה ב-30 יום.
 
מי שאמון על ההחלטה הוא גוף השיפוט בעבודה, והדיינים שבגוף אמורים להכריע אם החלטתה של מיכאלי מוצדקת. לטענת שלום דסקל, פעיל במפלגה, הדיינים יהיו מוטים לטובת מיכאלי שכן הם נחשבים לנאמניה והוא דרש את פסילתם. חברי המפלגה אף קיבלו מסרון על כך בו נכתב: "שומרים על הדמוקרטיה במפלגת העבודה!", וכי הם דורשים ממיכאלי: בחירות חדשות ודמוקרטיות לוועידה ה-11, בחירות דמוקרטיות למזכ"ל, החלטת ועידה המאשרת כי כל הצבעה בוועידה תהיה חשאית וחסויה, ביטול הדחת הדיינים וגם שלא לכפות על הוועידה ה-10 מינוי (לא דמוקרטי כלשונם) של צירים.
היום קיבלו חברי הוועידה עדכון כי נדחו כל העתירות כנגד החלטות הוועידה האחרונה: "המוסד לבירור עתירות פסק כי כל ההאשמות החמורות שהוטחו במפלגה משוללות כל יסוד ונעשו ללא ראיות ממשיות. לא נפל פגם בהצבעה וכי לא נמצאו ראיות לטענות החמורות".
עוד כתבו: "ועדת החוקה קבעה כי לא נמצא כל ביסוס לטענות של העותרים שלום דסקל וערן חרמוני ובקשתם בעניין הדיינים נדחתה גם כן", וכי בקרוב ייקבע המועד החדש לכינוס הוועידה.
אולם, לאחר הודעה רשמית זו, נשלחה הודעה נוספת הלועגת ליו"ר התנועה: "מתנצלים, שכחנו עדכון חשוב נוסף. מרב מיכאלי מינתה את כל הדיינים האלה שדנו בעתירה ואולי גם בזכות זה ניצחנו".
לאחר פניית ice, נשלחה הודעה ממטה המפלגה כי מי ששלח את ההודעה הינו מתחזה: "ההודעה האחרונה שקיבלתם נשלחה על ידי גורם שמתחזה למפלגה. המפלגה רואה זאת בחומרה והעבירה את העניין לגורמי אכיפת החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה