תקשורת ומדיה

ראש העיר לוד נגד בנט: "תתבייש, המדיניות שלך כושלת"

יאיר רביבו תקף את ראש הממשלה: "שנה שלמה אתה רוה"מ ופעם אחת לא ענית לי לטלפון, לא השבת למכתבים שלי, הבטחת החלטת ממשלה לחיזוק העיר ונעלמת", העיתונאים תקפו דווקא אותו: "על מה אתה מתלונן? במקום לתקוף את ממשלת האחים המוסלמים, צהלת ושמחת על ביקורה בעיר של איילת שקד"
מערכת ice |  1
יאיר רביבו טיקטוק (צילום מסך)
ראש העיר לוד, יאיר רביבו, יצא אמש (רביעי) במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, זאת בשל חזרת הירי לדרום ומה שהוא טוען, העדר קיום ההבטחות מצדו כלפי העיר שסבלה מפרעות במהלך מבצע שומר החומות.
 
רביבו כתב בחריפות: "נפתלי בנט תתבייש, שנה שלמה אתה רוה"מ ופעם אחת לא ענית לי לטלפון, לא השבת למכתבים שלי, הבטחת החלטת ממשלה לחיזוק העיר ונעלמת. הבטחת להוסיף שוטרים, מצלמות, חקיקה נגד עבירות הירי, וכלום. אני רק מודיע שאל תחשוב אפילו להגיע לעיר בשומר חומות2 שנמצא מעבר לפינה בגלל המדיניות הכושלת שלך".
 
העיתונאי גלעד צוויק מערוץ 14 תקף: "על מה אתה מתלונן? במקום לתקוף את ממשלת האחים המוסלמים, צהלת ושמחת על ביקורה בעיר של איילת שקד, אדריכלית הממשלה, ומיהרת לספר לחבר'ה ששקד "כבר דיברה עם ראש הממשלה שלוד תהיה הפרויקט של הממשלה הנוכחית!" פרויקט רצית - פרויקט קיבלת לא רק בנט צריך להתבייש. גם מי ששיווק את השקרים שלו".
 
הפובליציסט גדי טאוב הגיב: "הנה כל הסיפור בציוץ אחד. בנט מתרפס בפני האליטות ואין לו זמן לציבור המסורתי והלאומי. מה איכפת לו שהיה פוגרום בלוד? התקשורת התעלמה. אז מבחינתו זה לא עניין לענות בו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פעם ביביסט, תמיד ביביסט - הכל מפוזיציה
    רמי 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כשהעיר שלו עלתה בלהבות בתקופת ביבי, לא שמענו ממנו אפילו עשירית מהטקסטים האלה - אפילו כשדם נשפך ברחובות. עוד חייל בשקל בצבא הנאשם.
    סגור