תקשורת ומדיה

הליכוד מגיב לבנט: "משקר והתקשורת מחפה עליו"

לאחר פרסום העלויות ע"י משרד רוה"מ, מפלגת הליכוד מגיבה בזעם: "בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק. כמובן שהתקשורת תמשיך לאתרג אותו במקום לבצע את מלאכתה ולבקר את השלטון."
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר התחקיר של אילה חסון, היום (ראשון) נמסרה התייחסות לשכת ראש הממשלה לפרסום בחדשות 13, עם פרסום המספרים המלאים שמוכיחים לכאורה את החיסכון של העברת המעון הרשמי לבית משפחת בנט ברעננה לעומת ראש הממשלה הקודם בנימין נתניהו והמעונות בבלפור ובקיסריה.
בהודעת לשכת רוה"מ נכתב: "מכיוון שאין לנו מה להסתיר ואנו חייבים דין וחשבון לציבור בלבד, להלן העובדות המלאות. אנו מכבדים את תפקידה וחובתה של התקשורת לבקר את השלטון, כל שלטון, ואין זו בושה בעינינו לקחת אחריות ולהודות בטעות, באם קרתה. ובלבד - שהעובדות והאמת הן הבסיס, ושלא עושים שימוש ציני בבמה התקשורתית ובזכות הציבור לדעת. מערכות - אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה או הבהרה, ונשמח להסביר את הדברים ככל שנידרש".
מפלגת הליכוד הגיבה לדברי לשכת רוה"מ: "כרגיל בנט משקר והתקשורת מחפה. בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק. החוק קובע שהמעון הרשמי של ראש הממשלה יהיה בירושלים ולא ברעננה. בניגוד למעון הרשמי בירושלים, המעון הפרטי של בנט לא משמש לאירוחים רשמיים כלשהם - כך שכל ההוצאות על מזון הן רק לענייניו האישיים. 
כזכור נפתחה חקירה מופרכת על טייק-אווי למעון בבלפור בסך של 175,000 ש״ח לחמש וחצי שנים. השופט קבע שהרוב הגדול של סכום זה הוצא על אירוחים רשמיים. כלומר, בניגוד להודעת בנט, הוצאות הטייק-אווי הפרטיות של משפחת נתניהו לא עלו על 1,300 שקלים בחודש – עשירית (!) מההוצאות על טייק-אווי של משפחת בנט. 
כמובן שבנט, שעיכב במכוון את שיפוץ המעון הרשמי בבלפור, לא יועמד לדין על הבזבוז שלו והתקשורת תמשיך לאתרג אותו במקום לבצע את מלאכתה ולבקר את השלטון."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני ממתין ממשרד ראש הממשלה לתשובה בעניין בני שנפצע
    דניאל 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה מנפל רימון מחודש יולי 21 עד היום לא קיבלתי מענה לכמתב (יש לי אישור קבלה מפקידה אצל)
    סגור
  • 1.
    שקרן ונוכל חובש את עצמו לנפליאון
    מאיר 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שימו לב לכיפה שלו בכל שקר שלו הכיפה נעשית קטנה יותר נוכל הטינדר פרייר לידו.
    סגור