נדל"ן ותשתיות

אלמוגים החזקות מתרחבת: אלו הפרויקטים שתקדם

אלמוגים החזקות ממשיכה להרחיב את אחיזתה בתחום ההתחדשות העירונית: החברה מקדמת שלושה פרויקטים בתל אביב, בת ים ואור עקיבא בהיקף כולל של כ-700 יח"ד וכ-1,260 מ"ר שטחי מסחר
מערכת ice | 
נוי דותן (צילום לילך רז)
חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות בבעלות עמי בר משיח ומריו זוזל, יו"ר הדירקטוריון ובניהולה של מיכל גור מעדכנת היום (ראשון) על התקדמות בסטטוס של שלושה פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, בהם נבחרה החברה ע"י נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית.
מתחם בקרית שלום תל אביב (במתכונת משולבת תמ"א תב"ע), המשתרע על פני 4 דונם, וכולל 3 בניינים. בניין אחד בן 10 קומות ובו 40 יח"ד אשר יבוצע במתכונת תמ"א 38/1, במסגרתו יחוזק הבניין ויתווסף שטח ממוגן ומרפסת לכל דירה. בנוסף, שני בניינים במסגרתם יפונו 48 יח"ד ובמקומם מתכננת החברה להקים כ- 132 יח"ד, בשני בנייני מגורים מעל חזית מסחרית בשטח של 600 מ"ר ושטחים ציבוריים מבונים בשטח שח 700 מ"ר. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כ-3 שנים.
 
מתחם בבת ים (במתכונת תמ"א 38/2), המשתרע על פני 5 דונם, במסגרתו יפונו כ- 72 יח"ד ובמקומם מתכננת החברה להקים כ- 240 יח"ד, על פני  4 בנייני מגורים. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כשנתיים.
מתחם באור עקיבא (במתכונת "פינוי בינוי"), המתחם משתרע על פני 5.5 דונם, במסגרתו יפונו כ- 58 יח"ד ובמקומם מתכננת החברה להקים כ- 290 יח"ד, בארבעה בנייני מגורים ושטחי מסחר בהיקף של כ- 660 מ"ר. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כ- 3-5 שנים.
החברה פועלת בכל שרשרת הערך - איתור ויזום פרויקטים, תכנון, שיווק ובנייה, הינה אחת מחברות ייזום הבניה למגורים והביצוע (עצמי) מהוותיקות בישראל. נוסדה בשנת 1986 ע"י עמי בר משיח ומריו זוזל בוגרי הטכניון ובעלי ניסיון של מעל 35 שנים בשוק הנדל"ן.
מאז הקמתה, החברה יזמה והקימה כ- 4,000 יחידות דיור ועשרות אלפי מ"ר של נכסים מניבים בישראל. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ- 4,000 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון שונים. החברה מעריכה את ההיקף הכספי הצפוי של הפרויקטים הנמצאים בשלבי בנייה תכנון ופיתוח שונים בכ- 4.1 מיליארד שקל ורווח שטרם הוכר מהם מוערך על ידה בכ- 718 מיליון שקל.
 
נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "כחלק מהפיתוח העסקי שלנו כחברה יזמית וקבלנית, בשנים האחרונות אנו משקיעים מאמצים רבים באיתור, קידום וייזום של פרויקטים משמעותיים ואיכותיים בתחום ההתחדשות העירונית בלב אזורי הביקוש. כאשר בעלי הדירות מבינים את החשיבות הרבה של יזם שהוא גם קבלן מבצע והכל תחת קורת גג אחת. תחום ההתחדשות העירונית הוא אחד מהפתרונות שיוכלו לסייע בהתמודדות עם משבר הדיור והגדלת היצע הדירות.  ולכן החברה רואה בו מנוע צמיחה עיקרי לשנים הקרובות  שבין היתר, יתרום גם להשאת ערך עבור בעלי המניות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה