תקשורת ומדיה

היסטוריה ביום העצמאות: אות הנשיא יוענק ללוחמת טרנסג'נדרית

סמלת נועם שחר היא הלוחמת הטרנסג'נדרית הראשונה בפיקוד העורף, וכעת שוב מסתמן תקדים: היא תקבל את אות מצטיין הנשיא ותהיה חלק מ-120 החיילים והחיילות שיזכו גם הם. אמה: "אנחנו מצדיעים לה"

מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
הלוחמת הטרנסג'נדרית הראשונה שתקבל ביום העצמאות את אות מצטיין הנשיא. סמלת נועם שחר בת ה-20 עושה תקדים היסטורי כשתקבל את אות מצטיין הנשיא. שחר, תושבת כפר סבא, נבחרה לאחת מ-120 החיילים והחיילות שיקבלו את האות כבכל שנה, בטקס המסורתי, ותקבל את האות על הצטיינותה במילוי תפקידה, על ביצוע התפקיד מעל ומעבר למוטל עליה ועל כך שהיא משמשת דוגמה אישית. 
 
אמש היא סיפרה על התרגשותה ואמרה: "אימא שלי כמעט התעלפה כשסיפרתי לה. גם אני מאוד מתרגשת. המ"פ שלי קרא לי למשרד שלו, אמר שנבחרתי פה אחד למצטיינת פלוגה, ואז השם שלי עלה לגדוד וגם שם הייתה הסכמה, ולבסוף החליטו שאני מצטיינת נשיא. הייתי, ואני עדיין, בהלם. לפני שהתגייסתי היה לי ברור שאתגייס לקרבי. חיפשתי מידע ברשת על לוחמים ולוחמות טרנסים ולא מצאתי כלום. הרגשתי שאני חייבת להוכיח שזה אפשרי".
 
אמה של שחר אמרה בגאווה על בתה: "אנחנו מצדיעים לה, היא מדהימה. אני לא יודעת איך להכיל את כל ההתרגשות מהבחירה בה. נועם מביאה לנו המון כבוד, יש לה הנאה גדולה מהעשייה שלה, אז אני מאושרת. אין ראויה ממנה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה