תקשורת ומדיה

בכמה נמכרה דירה באזור הכי נחשק של צפון תל אביב?

דירת שלושה חדרים, במצב מוזנח שמחייב שיפוץ שנאמד בכחצי מיליון שקל וללא חנייה ברחוב מוזיר שבצפון החדש, נמכרה ב-5.3 מיליון שקל. וכמה החנייה מוסיפה למחיר?
מערכת ice |  8
פרויקט פינוי בינוי של רם אדרת ברמת אביב. הדמיה: PITOM STUDIO
דירה בצפון ת"א, באחד האזורים הנחשקים ביותר בעיר, הפך מזמן לחלום רחוק של כל משפחה צעירה בתחילת דרכה. השבוע קיבלנו הוכחה נוספת לכך, כאשר דירת שלושה חדרים ברחוב מוזיר שבצפון החדש נמכרה תוך שלושה ימים מהרגע שפורסמה, תמורת 5.3 מיליון שקל, כך פורסם היום (שישי) ב'דה מארקר'. 
הדירה, שלושה חדרים כאמור באחד האזורים הכי נחשקים ויקרים בעיר, נפרסת על פני שטח של 92 מ"ר (נטו) והיא איננה כוללת חנייה, מה שמחייב את הקונים, משפחה צעירה בת ארבע נפשות, לשלם סכום נוסף של 1,300 שקל בחודש עבור חנייה. מדובר על דירה ישנה שנרכשה במצב מוזנח, מה שמחייב את הרוכשים לבצע שיפוץ שנאמד בכחצי מיליון שקל.
על פי אורית ברקובסקי, מתווכת העסקה מסוכנות אנגלו-סכסון כיכר המדינה, המחיר - כ-58 אלף שקל למ"ר, תואם את הממוצע באזור, בו אין כמעט עסקות של יד שנייה. כמעט כל הדירות באזור הן חדשות ונבנות במסגרת תכניות התחדשות עירונית, לרוב הריסה ובנייה. 
מדובר על מחיר מציאה, שכן העלות של הדירה גבוהה בכמיליון שקל מהמחיר שבו היא נרכשה. החנייה אגב, 1,300 שקל בחודש כאמור, מוסיפה לעלות הדירה כ-520 אלף שקל, לפי ריבית שנתית של 3%.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חוסר בחניה אולי מוריד את מחיר הדירה ולא מעלה
    בן 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסר בחניה אולי מוריד את מחיר הדירה ולא מעלה... מסכנים הקונים
    סגור
  • 7.
    שיעברו לאירופה....
    דמבו (לא גיא פלג) 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במחיר הדירה 5.3 מיליון לשיפוץ שהם קנו ברחוב מוזיר- יקבלו בכל מרכז אירופה כולל צפון איטליה והאזור "הנחשק" טוסקאנה - פנטהאוז בן 240 מ"ר + גג 100 מ"ר משקיף לים כולל 2-3 חניות מקורות ומחסן פרטי בן 10 מ"ר. בנוסף, לא יביטו אחורה כל 5 דקות "אולי פועל ערבי רץ אחריהם עם גרזן" ולא ישמעו את ציוציו של הכלב השמאלני יאיר ג'ולן, סגן השרה ברביבאי ששמה מתחרז עם הביוב הראשי. גם ללא שפה היו מקבלים מיד ג'וב בשטיפת כלים במסעדה ובערב שטיפת חדרי מדרגות! אין עבודה המביישת את בעליה. הכייף הענק לחיות בארץ ישראל, חלף בשנות ה- 70' המאוחרות. המדינה נהייתה מרכז ההי-טק לייצור בלופים וסחיטת אזרחיה. עשיתם שירות צבאי וראו מה המדינה נותנת בקמצנות בחזרה! סכינים, גרזנים ונשק צה"לי גנוב המופנה נגד חיילי מילואים ומשפחותיהם. ולמה? כי את השילטון הוביל 12 שנה שרלטן לא ימני, וכיום "מוביל" רמאי ונוכל שהיה ימני והפך לזונת רע"ם.
    סגור
  • 6.
    גאווה גדולה
    אסף יוסף כהן 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה גאווה להיות גנבים וחזירים מסכנים ומנותקים.
    סגור
  • 5.
    איכס
    מי מולי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תל אביב הייתה עיר להגשמת חלומות ועכשיו היא שווה לחלום בלהות. מגעיל מה שעושים לתושבים.
    סגור
  • 4.
    ההוי לה כתבת פמפום
    אבי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מה נשמע חברים, הפיצוץ מעבר לפינה ומה שאתם רואים כרגע הוא הישורת האחרונה של עליית מחירי הדירות, לאחריה תגיע עליית ריבית בהתאם לשוק האמריקאי ושחיקת ערך המטבע רק תועיל לפיצוץ:) אף כלכלן לא יכול לסתור את זה
    סגור
  • 3.
    ישראבלופ
    לי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחיר מציאה? מישהו השתגע
    סגור
  • 2.
    הקונים פראיירים בריבוע (ל"ת)
    מור 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 1.
    דירה בצפון תל אביב
    אחד העם 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כתבה מחורטטת
    סגור