נדל"ן ותשתיות

אקרו בפרויקט פינוי בינוי ענק בתל אביב. כמה שילמה?

קבוצת אקרו תקים פרויקט פינוי בינוי ברמת אביב הירוקה, כאשר היקף הפרויקט מוערך בכ-260 מיליון שקל. וכמה דירות חדשות יוקמו?
מערכת ice |  1
הופיין אקרו (צילום משה צור אדריכלים)
קבוצת אקרו מדווחת היום (ראשון) כי הגיעה לרוב החתימות החוקי על הסכם פינוי בינוי ברחובות הופיין 11-21 בשכונת רמת אביב הירוקה. היקף הפרויקט מוערך בכ-260 מיליון שקל.
המתחם, ששטחו כ-4 דונם, ממוקם באחד הרחובות השקטים בסמוך לאוניברסיטת תל אביב. במסגרת הפרויקט יהרסו 36 הדירות הקיימות ותחתן יוקמו 100 דירות חדשות בבינוי משולב: מגדל אחד בקצה המזרחי של המתחם, על רחוב חיים לבנון ומבנה מרקמי נמוך בחלקה המערבי והפנימי, בצמידות לגינת טאגור הגובלת מצפון לחלקה. על תכנון המתחם אמון משרד משה צור אדריכלים, מבכירי האדריכלים בישראל.
 
תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות החל מ-2 ועד 6 חדרים ודירות מיוחדות כגון מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בעלי הדירות יזכו לקבל דירות חדשות יוקרתיות וגדולות יותר הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש, מעליות חדישות, חנייה תת קרקעית ומחסן.
קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, הינה חברת יזמית, מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל. לקבוצה צבר של כ-60 פרויקטים, והיא צפויה להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים. מרבית הפרויקטים של החברה הינם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב.
 
תחום ההתחדשות העירונית מהווה בקבוצה מנוע צמיחה וכיום לחברה יש צבר פרויקטים בתחום זה הכולל כ-25 פרויקטים עם למעלה מ-3,000 יח"ד, אשר צפויים להניב בשנים הקרובות רווח גולמי בסך כ-2.6 מיליארד שקל (חלק החברה כ-1.6 מיליארד שקל).
בתחילת חודש מרץ הצטרפה הקבוצה לבורסה בתל אביב. החברה גייסה בהנפקה סכום של כחצי מיליארד שקל, לפי שווי של כ-4 מיליארד שקל, ובכך הפכה לחברה הגדולה ביותר שנרשמה בבורסה מאז פברואר 2018.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקרנים
    תושב 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית זו לא רמת אביב הירוקה אלא נווה אביבים. שנית אין להם מספיק חתימות ואישורים . סתם שקר להקפצת המניה
    סגור