תקשורת ומדיה

ערן זהבי עצבני: "השתגענו לגמרי, זו שערורייה!"

כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן שיתף סירטון של שוטרים מחרימים דגלים לאזרחים בירושלים ותקף בחריפות: "מספיק עם הפחד הזה והרצון לשקט תעשייתי הזה. אם מישהו מתעצבן מזה אולי הוא הבעיה וצריכים להעיף אותו מהמדינה"
מערכת ice |  2
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
ערן זהבי ידוע כמי שלא חושש להביע את עמדתו הפוליטית, גם הרחק מעבר לים. היום (שישי), כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, לא נשאר אדיש לתמונות של אזרחים יהודים שהניפו את דגל ישראל בירושלים וזכו להתנגדות מהמשטרה. 
"ממתי התחילו להחרים דגלי ישראל שמישהו רוצה להניף בגאווה במדינה שלנו?" שאל זהבי, "נראה לי שהשתגענו לגמרי. מספיק עם הפחד הזה והרצון לשקט תעשייתי הזה. אתם משיגים בדיוק את המטרה ההפוכה! ממתי להניף את הדגל שלנו בתוך מדינת ישראל הפך להתססה?".
 
זהבי המשיך: "אם מישהו מתעצבן מזה אולי הוא הבעיה וצריכים להעיף אותו מהמדינה, לא חשבתם על זה ככה? האמת מתבייש לראות את הסרטון הזה! במקום שיעמדו סביבם כמו חומת מגן ומי שינסה להתקרב ולפגוע בהם יקבל תגובה קשה, מעדיפים לתקוף אותם ולהוריד להם את הדגל שחס וחלילה לא יעצבנו אף אחד. שערורייה גדולה!!". 
כזכור, עוד לפני כן כתב עומרי כספי בעקבות הפיגוע באלעד: "עונש מוות לרוצחים. הריסת בתי המחבלים. גירוש ולקיחת האזרחות ממשפחות המחבלים. מאסר עולם לסייענים. מבצע מקיף לניקיון מנשק לא חוקי. דרך איזה ביוב תרבותי, דתי וחברתי צריך בן אנוש לעבור מהתום של הינקות ועד לרגע שבו הוא מפלצת שלוקחת גרזן ותוקעת אותו בראש של אדם חף מפשע?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פצצה ברשת השער פצצה ברשת החברתית, שאפו ערן , תישאר עממי
    פצצה 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואוטננטי כפי שאתה
    סגור
  • 1.
    סקרים=שקרים
    נגר 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקים הספורטאים שלנו ואחלה זהבי וכספי .....מנהיגנו נישבו בידי המשותפת שנישלטת מרחוק ע"י סינוואר
    סגור