תקשורת ומדיה

איתמר בן גביר: "עוד כמה קווים אדומים יחצה בנט?"

יו"ר עוצמה יהודית הפנה אצבע מאשימה לכיוונו של ראש הממשלה על החזרת גופות שני המחבלים מהפיגוע בחדרה: "זוכרים שהוא סיפר לנו שזה פוגע בביטחון המדינה? אז הנה עכשיו בנט חוצה גם את הקו האדום הזה"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ איתמר בן גביר לא מוכן לקבל את החזרת גופות המחבלים מהפיגוע בחדרה בחודש שעבר. בציוץ שפרסם בטוויטר היום (שני), יו"ר עוצמה יהודית הביע את זעמו והפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט. 
"זוכרים שהוא סיפר לנו שאסור להחזיר גופות של מחבלים?" פתח בן גביר, "זוכרים שהוא סיפר לנו שזה פוגע בביטחון המדינה? אז הנה עכשיו בנט חוצה גם את הקו האדום הזה. עוד כמה קווים האדומים הוא יחצה?".
עוד לפני כן שיתף בן גביר את הסרטון בו נראה אחד המחבלים מהפיגוע באלעד מעשן סיגריה בעת החקירה בשטח וכתב: "התמונה הזאת מספרת את הכל. עזבו שזה מחדל (של המשטרה והשב"כ) שהמחבל לא עם כדור בראש, אבל ככה? סיגריה בפה?? יושב בחופשיות ונינוחות? אפילו כשנעצרים על הפגנה השוטרים מתייחסים אחרת. בושה!!!!".כפי שהוא נוהג לעשות אחרי כל אירוע ביטחוני, ח"כ בן גביר הגיע לזירת הפיגוע באלעד. יו"ר עוצמה יהודית תבע ל-80 אלף שקל מאחד הנוכחים במקום שהתראיין לכאן 11 ולטענתו השמיץ אותו, כשבן גביר כותב: "אמש ניצל אדם בשם שלמה לינדר, את יואב בורוביץ מכאן 11. הוא שיקר לו בראיון שהוא תושב אלעד ( שקר שבורוביץ אפילו לא בדק..) וכביכול הוא מייצג אנשים מאלעד וחמור מכך השמיץ אותי וטען שאני עומד מאחורי קריאות: "מוות לערבים" וקריאות הסתה נגד בנט. מי שמשמיץ ישלם, נגמרו הימים שהימין סולח".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבנאדם היחיד שאצביע לו
    היחידדד ששווה הצבעה 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התקשורת עם כחה האדיר שטפה את המח לציבור הישראלי שבן גביר מסוכן. והאמת הפשוטה היא שהוא היחיד השפוי. כל הכנסת חבורה של רודפי משכורת שמנה וכבוד, בו גביר צדיק בסדום, היחיד שאצביע לו
    סגור