תקשורת ומדיה

אברי גלעד נפרד ממודי בר-און והכריז על צעד לזכרו

אמש, עם היוודע דבר מותו של העיתונאי והשדרן מודי בר און, פרסם אברי גלעד פוסט פרידה: "האיש מולי הוא שחקן פינג-פונג תקשורתי מיומן", אמר גלעד והוסיף: "ידעתי שהשיחה תזרום, הידע עמוק, השפה עשירה, הקול נעים ומוכר, הניגון בדיבור שייך רק לו, איטי ומתפנק כזה, תמיד בחיוך"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום עדי אורני)

אמש (שני) הלך לעולמו השדרן והעיתונאי מודי בר און לאחר מאבק במלחמה בסרטן, בן 59 במותו. בר און היה מזוהה עם עולם הספורט והשבוע אפילו הקליט כתבה בקולו לקראת ליגת האלופות במשחק של ליברפול וריאל מדריד. 
 



אברי גלעד, שהכיר את בר און היטב, כתב עליו פוסט פרידה מרגש: "בשנותיי הארוכות בתכנית הבוקר פגשתי וראיינתי את מודי הרבה פעמים. הוא אחד מכמה ממש בודדים שלמראה שמם ברשימת האורחים בערב קודם, כבר חיכיתי לבואו. ידעתי, לא משנה על מה נדבר, יהיה לי מעניין, האיש מולי הוא שחקן פינג-פונג תקשורתי מיומן, השיחה תזרום, הידע עמוק, השפה עשירה, הקול נעים ומוכר, הניגון בדיבור שייך רק לו, איטי ומתפנק כזה, תמיד בחיוך". 

גלעד סיפר על עולם התוכן המשותף שלהם: "אהבתי את הסדרות שעשה עם שותפתו ענת זלצר. תולדות תל אביב, תולדות ההומור הישראלי, תולדות הקיבוץ, פחות אהבתי את תולדות הסכסוך הלאומי פה, במדינת היהודים, וגם חלקתי איתו את ביקורתי. הוא לא התרשם במיוחד מהטיעונים. מודי בעיני הוא מנחה סרטי התעודה הטוב בישראל, בפער. לגבי ספורט לא יודע, לא כל כך צופה. אומרים שגם. איש לא עשה תעודה כמוהו קודם, מי יעשה עכשיו?".
 



לדבריו: "מי ידע שבסדרה על תולדות התקשורת הישראלית שפעם תעשה יוזכר שמו של מודי בר און בין ההולכים לעולמם בטרם עת. אנחנו בדיוק אותו גיל, 59, ואני מרגיש שזה לא זמן למות. יש עוד עלילות בקנה, משחקים לפרש, סדרות לתת מתנה לעם ישראל. כואב".
 

גם העישון של מודי זכה להתייחסות מצד גלעד: "כל פעם שהיה בא לאולפני על הבוקר, היה יוצא בפרסומות לסיגריה. בתור צדקן ידוע הייתי אומר משהו, אולי די כבר מודי, והוא תמיד הודה בחולשה ובאי יכולתו לנצח אותה. ואני לא האונקולוג שלו, אבל העישון בטח שיחק חלוץ מרכזי במשחק הזה. מחר יום ללא עישון. יום טוב להתחיל, גם לזכרו".

הפוסט נחתם במילות פרידה מרגשות: "תנוח בשלום מודי, חבל שאי אפשר לשדר בחי מהעולם הבא, בטח היה כיף לשמוע. היית מאלה שיש רק אחד כמוהו, חד פעמי, משאיר מורשת וחותם. שמח שיצא לי". 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כמה עצוב..אובדן ענק של איש ענק (ל"ת)
    א 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מה ?
    אוקי 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איני קונפורמיסט כמו מודי לכן,אברי ,אתה לא ראוי לומר דברים לזכרו כי אתה מייצג בדיוק את ההיפך.הערת לו ? על מה? מה למדת ומה אתה יודע ? בילי ג'ואל כתב מזמן :only the good die youngוז בדיוק מה שקרה,אתה חי והוא לא.
    סגור
  • 4.
    הכתב
    נאוה 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אברי ממש היה מרגש לקרוא את מה שכתבת עלמודי.
    סגור
  • 3.
    תפסיקו לעשן
    תממר 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אברי צידק בכל מילה. מודי היה אחד ויחיד ומיוחד. ואין לי ספק שהסיגריות הן שהרגו אותו וזה מה שהכי עצוב. שאנשים שמעשנים לא מבינים את זה.
    סגור
  • 2.
    אברי המרגש
    חנה 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כל תגובה על מודי בר און מרגשת מאוד! האיש הזה שימח את כלהאנשים עימם נפגש! לו השתדלנו כולנו להיות קצת כמו מודי!1
    סגור
  • 1.
    כתבת מרגש אברי (ל"ת)
    הלן 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור