תקשורת ומדיה

ינון מגל בדרך לקריירה מוזיקלית? כך חגג הבוקר בשידור

תיק 4000 קיבל הבוקר תפנית מפתיעה לאחר שבית המשפט החליט לדחות את בקשת הפרקליטות לשינוי כתב התביעה, ינון מגל בחר לצאת בהופעת בכורה לקאבר תוך שהוא חוגג את המאורע
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
הבוקר החליט בית המשפט לדחות את בקשת הפרקליטות לשנות את כתב האישום נגד נתניהו בתיק 4000, צעד שעלול לגרום לקריסת התיק לאור קו ההגנה שהתגבש. בעקבות כך, ינון מגל פתח הבוקר את תוכניתו המשותפת עם בן כספית בשירת סאטירה עוקצנית על בסיס השיר "פנס הרחוב" של להקת תמוז.
"לרגל הטענה שהייתה הפסקת חשמל בחקירה של פילבר, שהעורך דין הוכיח שלא היה. התכנסנו היום להדלקת נרות משותפת לזכרו של תיק 4000", פתח מגל את השידור, והוסיף: "הסיכוי שנתניהו יורשע בסעיף השוחד בעצם לא קיים, בגלל שעורכי הדין שלו הוכיחו שלא יכולה להיות פגישת הנחייה, פגישה שעליה הושתת תיק 4000". ינון חתם בסיפוק: "קרס, נגמר. כל הצעקות והחרמות - כלאם פאדי".
מילות השיר האלטרנטיביות ששר מגל כשברקע גרסת תמוז המקורית הן, "מישהו הפסיק, אוי מישהו הפסיק", פתח ינון בסערה, "בזמן שמומו ישב לה לה לה לה... יו יו יו יוי....", זימר.
 
 "מדינה קטנה במזרח התיכון, עם הפיכה שלטונית... העלילו על ראש ממשלה בשלטון", חרז, והוסיף בהחלטיות: "מישהו הפסיק אוי אוי וזה קורס, אויויויוי, הפסיק את הזרם". ברדיו 103 ציינו בעקבות הקאבר המרשים, "כל הזכויות שמורות".
 
בית המשפט הכריע הבוקר בבקשת התביעה לשנות את סעיף מועד "פגישת ההנחיה", שעומדת במרכז התיק, כך שמדובר בערעור משמעותי של הפרקליטות והתביעה שהגישה. בית המשפט למעשה קובע כי הבקשה נועדה להכשיל את יכולת ההגנה בתיק, שנאספו עד כה בהתאם לפרטיו של כתב האישום הנוכחי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון מגל הבוקר
    זואי 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל מפריע לי שמוע את תוכנית הבוקר ב- 103fm. לא איכפת לי הדעות שלו. כול מרואיין שלא חושב כמוהו הוא מפריע לו בכוונה. שחס וחלילה לא ישמעו את דעתו. לא מדברת שלבן כספית הוא מפריע לדבר בחוסר נימוס. הוא ינון נואם ש' נמאס אני וחברים עברנו מזמן. אפשר לא להסכים אבל הצרחות שלו בבוקר גורמים לדצבלים מטורפים. תסבירו לו . שלומי שמוכר צודק. בן אדם מדכא. שילך לא מלא לערוץ 14. הוא לא מוסיף שום דבר לתוכנית הבוקר
    סגור
  • 1.
    ינון מגל הכי שווה בתקשורת. כל יום ב9.00 תענוג רצוף. (ל"ת)
    שרון 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור