תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני: "אלימות נגד נשים? רוב הקורבנות הם גברים"

אושיית הרשת עורר סערה בטוויטר כשהעלה ציוץ בנימה מזלזלת בתופעת האלימות נגד נשים: "אם יש 'מגפה' לא משתקת - זו אלימות נגד נשים. אם מדברים על השתקה - הגיע הזמן לדבר יותר על אלימות נגד סלבים אנטי-ציוניים!"
מערכת ice |  4
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
פרופסור אמיר חצרוני ממשיך לספק "פנינים" ולהגיד את כל הדעות הלא פופולריות האפשריות. הערב (שני), אושיית הרשת העלה ציוץ בפייסבוק, כאשר הוא מתייחס לתופעת האלימות נגד נשים. 
"אם יש 'מגפה' לא משתקת - זו אלימות נגד נשים" צייץ פרופסור אמיר חצרוני. "בפועל, רוב מוחלט של קורבנות האלימות היו ונשארו גברים. ואם מדברים על השתקה - הגיע הזמן לדבר יותר על אלימות נגד סלבים אנטי-ציוניים!", זאת זכר כמובן לאותו כיסא שחטף לראשו לפני כחודש באשדוד. בנושא אחר, מוקדם יותר הבוקר צייץ חצרוני: "זה הזמן לסכם את ספירת העומר. טרוריסט יהודי ממוצא לא איסלנדי תקף אותי בכיר פלישתית. חולשת דעת של שופט נוער גורמת לכך שהוא עדיין מסתובב חופשי במקום להיות על רפסודה בדרך לגן החיות במרוקו. הפכתי מסלב סתם לסלב על. היו עלי יותר כתבות מאשר על אורי זוהר ז"ל, אך לא הוזמנתי לחופשה באלבניה".
עוד כתב: "תזכורות חשובות ומדאיגות: 1. עדיין לא הוגש כתב אישום נגד הטרוריסט ממוצא יודו-מזרחי שתקף אותי באשדוד לפני חודש. 2. הערבי הטוב יוסף חדאד עדיין לא התייצב לעימות מולי, כפי שהבטיח. 3. מדינת ישראל עדיין קיימת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דעות מוזרות-אבל מצחיק, בעיקר המבטא שלו עם האות ל'..
    אריה 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהזדמנות הראשונה אבקש מהמראיין לבקש ממנו להגיד- "מלרלר שלשולים"
    סגור
  • 3.
    אינסל מסכן מתוסכל מינית...
    דניאל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דחייה מינית יכולה להעביר זכרים חלשים על דעתם, להטריף אותם ולגרום להם לצאת נגד החברה כולה, עובדתית לחצרוני כל הנתונים "להצליח" באירופה מקצועית ומינית כאחד וזה משום מה לא קרה, למה? כי גם שם ישאר אינסל מקופח מינית, הדחייה העבירה אותו על דעתו... הפרופיל שלו מזכיר רבים מאלה שביצעו מעשי ירי המוני בארה"ב.
    סגור
  • 2.
    למה???
    פוקי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא מתפלא שהוא מקבל כסאות לראש למה??ולמה נותנים לחיות ים כאלה במה
    סגור
  • 1.
    מישל פוקו-יש אלימות:- פיזית, ממסדית(חוק), ושיח פרוגסיבי (ל"ת)
    איתן 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור